Tror dette ender i nok en MA.

HanneA

Flørter med forumet
Jeg var gravid i sommer, skulle på TUL i august. Trodde jeg var 9 uker på vei, men det viste seg at utviklingen stoppet rundt 6+3, da hadde jeg en liten blødning samt et skikkelig stikk i magen (men fikk beskjed om at dette var normalt). Jeg hadde da en utskrapning. Vi følte oss utrolig heldige som klarte å treffe igjen 1 PP etter første mens. Nå er jeg ca 6+3/6+4, og i dag kom det rosa blod på papiret. Jeg er knust. Jeg er klar over at blødninger kan forekomme, men jeg er så redd. Spesielt siden det er nøyaktig samme tid som forrige gang. Nå klarer jeg selvsagt ikke vente, og har bestilt time til TUL i dag kl 12.

Jeg er så spent, og redd. Måtte bare få ut litt tanker :sorry:

Jeg håper virkelig at det vil vise seg at det bare er kjøre slimhinner som førte til dette.
Jeg blødde selv i flere dager fra 12+1 og han er 13 år i dag så jeg vet at blødning ikke trenger, og bety slutten.
Skal virkelig krysse alt jeg har for deg!

Lykke til :)

Jeg håper virkelig at det vil vise seg at det bare er kjøre slimhinner som førte til dette.
Jeg blødde selv i flere dager fra 12+1 og han er 13 år i dag så jeg vet at blødning ikke trenger, og bety slutten.
Skal virkelig krysse alt jeg har for deg!

Lykke til :)

Tusen takk:Heartred Jeg håper så inderlig, men er selvsagt livredd. Både for at det ikke skal være liv, og for å måtte gå gjennom utskraping en gang til..

Tusen takk:Heartred Jeg håper så inderlig, men er selvsagt livredd. Både for at det ikke skal være liv, og for å måtte gå gjennom utskraping en gang til..

Forstår deg kjempegodt med din erfaring!
Jeg vil ikke se blod jeg heller selv om jeg vet at det ikke nødvendigvis betyr slutten.
Turte ikke å se på TUL skjermen før legen sa han så en sprell levende baby sist pga blødning med smerter. Jeg ble henta i ambulanse, og alt tydet på at jeg mistet.
Legen som tok i mot meg var også overrasket over at dem fant liv.
Jeg har lurt på i ettertid om det var en tvilling, eller om blødning bare var tilfeldig samtidig med at jeg hadde gallestein anfall. Ble operert for det ca 2 år etter....
Var ikke vi som ringte ambulanse men, legevakten som hørte meg i bakgrunnen når dem snakket med mannen min. Hadde sinnsyke smerter.

Jeg var gravid i sommer, skulle på TUL i august. Trodde jeg var 9 uker på vei, men det viste seg at utviklingen stoppet rundt 6+3, da hadde jeg en liten blødning samt et skikkelig stikk i magen (men fikk beskjed om at dette var normalt). Jeg hadde da en utskrapning. Vi følte oss utrolig heldige som klarte å treffe igjen 1 PP etter første mens. Nå er jeg ca 6+3/6+4, og i dag kom det rosa blod på papiret. Jeg er knust. Jeg er klar over at blødninger kan forekomme, men jeg er så redd. Spesielt siden det er nøyaktig samme tid som forrige gang. Nå klarer jeg selvsagt ikke vente, og har bestilt time til TUL i dag kl 12.

Jeg er så spent, og redd. Måtte bare få ut litt tanker :sorry:

Uffda skjønner godt du stresser mtp hva du opplevde i sommer. Jeg blødde i uke 6 sist, ganske massivt og han er 2 år idag <3 dette svangerskapet har jeg også blødd mye, men kjenner jeg ikke stresser for mye så lenge det ikke er smerter eller klumper. Masse lykke til idag, håper du vil oppdatere oss [emoji173]️

Uff blødninger er noe som bare kan holde seg langt vekke under graviditeten.. Jeg er selv veldig nervøs for å finne så mye som antydning til blod hver gang jeg går på toalettet også pga tidligere MA, men så lenge det kun er små mengder lg du ikke har smerter så får vi håpe det ikke er noe mer en skjøre slimhinner. Jeg prøver ihvertfall å fortelle meg selv at så lenge det ikke er smerter inkludert så går det mest sannsynlig fint. Masse lykke til:Heartred

Jeg krysser fingrene for deg ❤ og håper du har en sprell levende mageboer!

Tusen takk, alle dere fine:Heartred
Var bare såvidt antydninger til blod på papiret nå. Men samboeren måtte en tur på jobb, så nå ligger jeg i senga og kjenner selvfølgelig etter alle slags signaler fra magen. Krysser virkelig alt jeg har!!

Håper det går bra. :) Jeg har hatt småblødninger flere ganger, og alt er nå bra så langt (var på UL for 4 dager siden, 7+6, og så hjerteaktivitet). Skjønner du er nervøs mtp forrige gang. Jeg holdt pusten helt til legen sa at alt så normalt ut, og det kommer jeg til å gjøre på neste UL også. Vel, hver eneste UL tenker jeg ...

Forstår deg godt, men håper og tror det ser bra ut. Jeg har hatt mye blødninger i mine graviditeter og det er forferdelig. Lykke til! <3

Vi så hjerteslag :Heartred:Heartred:Heartred
Herregud, jeg er så letta og skjelven. Ble satt tilbake èn uke, så er 5+5, og ikke 6+4, som jeg trodde. Men det er helt greit!!

For en fantastisk dame vi var hos. Hun fant bare en åpning (eller hva det nå kalles) i livmora først, men ville ikke gi seg. Så hun holdt på lenge utvendig, før hun ville ta en innvendig «for sikkerhets skyld». Og der så vi steike ta et hjerte som slo:talk017
Takk for alle lykkønskninger!!

Herregud, jeg er så letta og skjelven. Ble satt tilbake èn uke, så er 5+5, og ikke 6+4, som jeg trodde. Men det er helt greit!!

For en fantastisk dame vi var hos. Hun fant bare en åpning (eller hva det nå kalles) i livmora først, men ville ikke gi seg. Så hun holdt på lenge utvendig, før hun ville ta en innvendig «for sikkerhets skyld». Og der så vi steike ta et hjerte som slo:talk017
Så fantastisk ❤️

Så herlig! Gratulerer med hjertebank!:Heartred

Back
Topp