tror det ikke helt...

Silje28

Forelsket i forumet
jeg sliter litt med å forstå at jeg er gravid. "Tror det ikke før jeg får se det" på en måte.....jeg har testa positiv på 4 hjemmetester pluss en på legesenteret, men det går liksom ikke opp for meg at jeg er det...ikke har jeg noe veldig behov for å fortelle det til noen heller...er her inne å leser alt dere skriver, kjenner etter tegn, men ingenting sier at jeg er gravid....merker det heller ikke på at jeg ikke har mens siden jeg har PCOS og har mens toppen 2ganger i året.....
jeg er veldig glad for å være gravid, men jeg tror ikke på det...
noen andre som har det sånn?

Jeg innrømmer at jeg gleder meg til å gå til lege og få det bekreftet! Er ganske sikker på at jeg er gravid nå altså, men likevel, å komme til lege, høre hjertelyd og det der, det er godt[:)]

jeg går litt sånn om dagen...tror ikke helt på det.. men av og til så slår heldigvis fornuften inn og sier at joda du er det..

tror tydeligvis på det...hvis ikke hadde jeg sikkert ikke greid å slutte å røyke...

Jeg har det også sånn... Tror ikke jeg er gravid, redd for at ting skal gå galt, redd for at ting HAR gått galt, ikke hjerteslag osv. Slitsomt!

ORIGINAL: PrinsesseMarte

Jeg har det også sånn... Tror ikke jeg er gravid, redd for at ting skal gå galt, redd for at ting HAR gått galt, ikke hjerteslag osv. Slitsomt!

godt beskrevet [:)] sånn var jeg sist og, enda da hadde jeg flust med symptomer og alt..

trodde mer på det da jeg fikk høre hjertelyden...men var virkelig ikke overbevist før jeg kjente spark hver dag [8|][8D]

jeg er ikke redd for at noe er skjedd, jeg tror det bare ikke......[&:]

ORIGINAL: FruFruktbar

Jeg innrømmer at jeg gleder meg til å gå til lege og få det bekreftet! Er ganske sikker på at jeg er gravid nå altså, men likevel, å komme til lege, høre hjertelyd og det der, det er godt[:)]

Det blir noe anne når du kommer litt lenger på vei og magen begynner å vokse og du får høre hjertelyd for første gang. Alt blir litt mer virkelig da[;)]

kjenner følelsen ja! Er jo så lenge å vente før man får noen ordentlige beviser på at det er en liten spire der. Jeg var heldig og fikk tidlig ul siden jeg har en spire som resultat av IVF behandling.  Helt utroli gå se at det ligger en liten "bønne" i magen med bankende hjerte!! Lykke til med svangerskapet ditt[:D]

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Det blir noe anne når du kommer litt lenger på vei og magen begynner å vokse og du får høre hjertelyd for første gang. Alt blir litt mer virkelig da[;)]

signerer den:):)

Hadde det vel sånn med første, var til lege i veke 12 og sa eg hadde testa positiv men trudde ikkje heilt på det sia eg ikkje merka noko, han tok ultralyd og det var lille mini og da vart eg rørt og tenkte jøss eg er jo gravid. Merka lite til mini i heile svangerskapet og trudde heile tida at noko var gale, men eg hadde nok berre ein roleg baby der inni.

Kjenner meg igjen! Har ingen symptomer annet at jeg er LITT øm i puppene, ellers er det ingen symptomer. Klarer ikke helt å forstå at jeg er gravid, men det kommer nok[:D]

Back
Topp