Tror det ikke dette går rette veien

Evighåp

Forelsket i forumet
Juligull2021
Hei
Jeg ønsker å høre litt hva dere andre tror. Jeg har hatt 2 exu før. En i 2017 og i februar 2020.
Jeg er nå gravid på nytt og er 6+4 i dag.

De 2 andre gangene jeg har vært gravid har jeg hatt lav hcg og begynt å blø allerede i uke 4 og uken 5. Har også hatt en del smerter. Denne gangen har alt vært bedre. Ikke noe blødning og hcg har vært høyere.
Dette er hcg stigningen min
4+1= 29
4+6= 303
5+1= 441
5+4= 889
6+0 1900

Var i tidlig ultralyd 5+6, men de fant ikke annet enn fortykket slimhinne. Skal i ny ultralyd i morgen.

I går og i dag har jeg blødd litt. Startet først som mørk utflod og har hatt litt stikking på den ene siden. I dag er det mer brunt blod, men synes kanskje det er mer slim.

Hva tror dere? Mister jeg? Eller er det exu denne gangen også?
 
Høres ikke helt som alt er som det skal, nei. Hvorvidt det er exu aner jeg ikke. Håper du får svar på ultralyd i morgen :Heartred
 
Hcg økningen ser jo veldig fin ut da. Den skal dobles hver 48time, og bortsett fra en av gangene så er det mer enn dobling ihvertfall, det er jo godt tegn. Håper du får noe tydeligere svar på ul imorgen!! ❤️
 
Hei
Jeg ønsker å høre litt hva dere andre tror. Jeg har hatt 2 exu før. En i 2017 og i februar 2020.
Jeg er nå gravid på nytt og er 6+4 i dag.

De 2 andre gangene jeg har vært gravid har jeg hatt lav hcg og begynt å blø allerede i uke 4 og uken 5. Har også hatt en del smerter. Denne gangen har alt vært bedre. Ikke noe blødning og hcg har vært høyere.
Dette er hcg stigningen min
4+1= 29
4+6= 303
5+1= 441
5+4= 889
6+0 1900

Var i tidlig ultralyd 5+6, men de fant ikke annet enn fortykket slimhinne. Skal i ny ultralyd i morgen.

I går og i dag har jeg blødd litt. Startet først som mørk utflod og har hatt litt stikking på den ene siden. I dag er det mer brunt blod, men synes kanskje det er mer slim.

Hva tror dere? Mister jeg? Eller er det exu denne gangen også?

jeg tenker også at underbevisstheten din også lett kan spille det et puss. Hver gang jeg begynner å tenke på de to gangene det har gått galt for min del så får jeg murringer etterpå. Mtp at du har vært igjennom to exu så vil du automatisk «lete»/kjenne etter smertene en exu kan gi. Og det er jo ofte sånn at den som leter, den finner... Ingen av oss kan fortelle deg annet enn det du allerede vet: Blødning kan være helt uskyldig, eller et tegn på at noe går galt. Smerter i siden kan være ligamentsmerter, dine tanker som spiller deg et puss eller exu.
Deet jeg kan svare deg på, er at jeg ble hastesendt til sykehus med bekymring om EXU... Og da hadde ikke HCG-nivåene min fordoblet seg så fint som dine. Og da var jeg 5+6, 6+1 og 6+3.. Så det er jo noe (i et forsøk på å gi deg lys i disse forferdelige første tidene). Krysser fingrene for deg på UL <3
 
Hei
Jeg ønsker å høre litt hva dere andre tror. Jeg har hatt 2 exu før. En i 2017 og i februar 2020.
Jeg er nå gravid på nytt og er 6+4 i dag.

De 2 andre gangene jeg har vært gravid har jeg hatt lav hcg og begynt å blø allerede i uke 4 og uken 5. Har også hatt en del smerter. Denne gangen har alt vært bedre. Ikke noe blødning og hcg har vært høyere.
Dette er hcg stigningen min
4+1= 29
4+6= 303
5+1= 441
5+4= 889
6+0 1900

Var i tidlig ultralyd 5+6, men de fant ikke annet enn fortykket slimhinne. Skal i ny ultralyd i morgen.

I går og i dag har jeg blødd litt. Startet først som mørk utflod og har hatt litt stikking på den ene siden. I dag er det mer brunt blod, men synes kanskje det er mer slim.

Hva tror dere? Mister jeg? Eller er det exu denne gangen også?


Hvordan gikk det i dag?
 
Hvordan gikk det i dag?

Det gikk ikke så bra.

Måtte inn til kvinneklinikken på sykehuset i går kveld. Hadde mye smerter og blødning. Overlegen fant noe lite i livmoren, men vanskelig å si hva han egentlig så. Hadde hcg stigning til 3900. Så de mente det var veldig positivt og ville vente til torsdag for å titte nærmere.
Idag har jeg hatt kraftige blødning og kramper. Dette går nok ikke rette veien. Så har forsonet meg med at det nok blir ivf på oss neste forsøk. Men har et bittelite håp om at det er stigning i hcg på torsdag.
 
Det gikk ikke så bra.

Måtte inn til kvinneklinikken på sykehuset i går kveld. Hadde mye smerter og blødning. Overlegen fant noe lite i livmoren, men vanskelig å si hva han egentlig så. Hadde hcg stigning til 3900. Så de mente det var veldig positivt og ville vente til torsdag for å titte nærmere.
Idag har jeg hatt kraftige blødning og kramper. Dette går nok ikke rette veien. Så har forsonet meg med at det nok blir ivf på oss neste forsøk. Men har et bittelite håp om at det er stigning i hcg på torsdag.
Dette var trist lesning :( Håper det går bra med deg, og at du får en spire som sitter snart :Heartred
 
Back
Topp