Tror det gikk opp for meg i går

Lilth

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Junilykke 2022
at jeg faktisk er gravid igjen!

Det holdt ikke med 3 tester, jeg trengte også litt tid til å innse det. Jeg er bare (i følge Gravid og barn appen) 5+4 i dag, en uke tidligere enn da vi mistet sist. Allikevel er det noe som føles mer riktig denne gangen.
Kanskje var jeg egentlig ikke helt klar sist, det har vært en lang ventetid, men det er mulig at jeg faktisk trengte den :happy:

Nå håper jeg bare så inderlig at denne lille spiren holder seg fast og frisk helt frem til termin :Heartred
 
at jeg faktisk er gravid igjen!

Det holdt ikke med 3 tester, jeg trengte også litt tid til å innse det. Jeg er bare (i følge Gravid og barn appen) 5+4 i dag, en uke tidligere enn da vi mistet sist. Allikevel er det noe som føles mer riktig denne gangen.
Kanskje var jeg egentlig ikke helt klar sist, det har vært en lang ventetid, men det er mulig at jeg faktisk trengte den :happy:

Nå håper jeg bare så inderlig at denne lille spiren holder seg fast og frisk helt frem til termin :Heartred
Jeg skjønner det kan være vanskelig å tro det helt sånn i starten. Jeg syns det er ganske uvirkelig selv. Så bra det kjenner riktigere denne gangen. Kanskje er det en mening bak <3
 
Jeg syns også det er kjempe vanskelig og innse. hehe, men i går gikk det mer opp for meg når jeg fikk ta test som er kjøpt i Norge og ikke på ebay, men tror ikke det kommer til å gå helt opp for meg før jeg har vært hos legen og fått bekreftet liv og at alt ser bra ut. :)
Men er jo veldig bra at det føles riktig da ❤
 
Har det likt som deg. Det er rart og uvirkelig at vi plutselig fikk det til selv, og så er det rart og vite at jeg er gravid når jeg ikke kjenner det så mye på kroppen. Joda, puppene er kjempe ømme og det kan murre ganske godt nedi der, men jeg tror ikke det går helt opp for meg før jeg får se et bankende hjerte om en uke.
 
Jeg syns også det er kjempe vanskelig og innse. hehe, men i går gikk det mer opp for meg når jeg fikk ta test som er kjøpt i Norge og ikke på ebay, men tror ikke det kommer til å gå helt opp for meg før jeg har vært hos legen og fått bekreftet liv og at alt ser bra ut. :)
Men er jo veldig bra at det føles riktig da ❤
Jeg har tatt 3 norske tester :oops:

Så lenge jeg kommer meg over helgen og er lenger enn sist så har jeg egentlig fryktelig lyst til å ringe legen å kreve en tidlig ultralyd..
Vet om flere som har fått det etter svangerskap som vi har hatt tidligere, men blir usikker på hva jeg kan kreve, hvor jeg eventuelt får ultralyden.
Vurderer selvfølgelig å bare betale selv..

Syns det blir veldig lenge å vente til uke 13 før jeg får se noe..
 
Har det likt som deg. Det er rart og uvirkelig at vi plutselig fikk det til selv, og så er det rart og vite at jeg er gravid når jeg ikke kjenner det så mye på kroppen. Joda, puppene er kjempe ømme og det kan murre ganske godt nedi der, men jeg tror ikke det går helt opp for meg før jeg får se et bankende hjerte om en uke.
Jeg er livredd for hver lille murring og strekk der nede.. Sier til alle at om det skjer så var det ikke liv laga, men jeg vil jo at det skal være liv laga!

Har ikke spesielt ømme bryst, ikke kvalm..
Dødssliten er jeg derimot og det kjenner jeg veldig godt igjen fra første svangerskapet.

Jeg vil egentlig at legen min skal ta uroen min på alvor og henvise meg til en tidlig ultralyd, men sist mente ho det holdt med den i uke 13..
Hjelper lite at hjertet banket i uke 8 om vi kommer til uke 13 og det er organsvikt igjen, men det er noe med det å gå og uroe seg i 5uker ekstra da..
 
Jeg er så glad for at du er gravid igjen, Lilth.
håper virkelig at du kommer i mål denne gangen!
 
Jeg er så glad for at du er gravid igjen, Lilth.
håper virkelig at du kommer i mål denne gangen!
Er det sant? Venter du en liten en i september?
Vet jeg er gravid, men herlighet, tårene renner her :Heartred

Masse, masse lykke til! Måtte slutten på 2018 bringe all den lykken vi har lengtet etter :Heartred
 
Er det sant? Venter du en liten en i september?
Vet jeg er gravid, men herlighet, tårene renner her :Heartred

Masse, masse lykke til! Måtte slutten på 2018 bringe all den lykken vi har lengtet etter :Heartred
Ja, tilsynelatende er alt bra. Hatt 6 UL til nå og ikke hatt OUL enda. Sliter med å klare tro det, men håper jo vi skal komme i mål denne gangen.
Håper virkelig vi kommer i mål denne gangen begge to. Det har vært tøffe tider etter vi mistet juni-barna våre. Shoegrl fikk ei jente i mars såvidt jeg husker.
 
Ja, tilsynelatende er alt bra. Hatt 6 UL til nå og ikke hatt OUL enda. Sliter med å klare tro det, men håper jo vi skal komme i mål denne gangen.
Håper virkelig vi kommer i mål denne gangen begge to. Det har vært tøffe tider etter vi mistet juni-barna våre. Shoegrl fikk ei jente i mars såvidt jeg husker.
Må være litt godt med jevnlige sjekker også :Heartred
Skulle ønske legen min forstod hvor vanskelig det er å gå og lure. Kommer jeg over helgen så er jeg én dag lenger enn da jeg mistet i sommer, orker ikke begynne å ta noe kontakt med oppfølging før det.

Håper så veldig på at det går denne gangen jeg og:Heartred
Godt å høre at det finnes håp, noen ganger kjennes det veldig mørkt ut...
 
❤️❤️
 
Må være litt godt med jevnlige sjekker også :Heartred
Skulle ønske legen min forstod hvor vanskelig det er å gå og lure. Kommer jeg over helgen så er jeg én dag lenger enn da jeg mistet i sommer, orker ikke begynne å ta noe kontakt med oppfølging før det.

Håper så veldig på at det går denne gangen jeg og:Heartred
Godt å høre at det finnes håp, noen ganger kjennes det veldig mørkt ut...
Skjønner det.
Jeg ble fulgt av gyn fra jeg forsvant fra juni. Har hatt en god del aborter i mellomtiden. Så hadde UL der ved 6+0, 7+2 og 9+0 og så hadde jeg privat ved 8+3 og 14 uker pga nervene.
 
Skjønner det.
Jeg ble fulgt av gyn fra jeg forsvant fra juni. Har hatt en god del aborter i mellomtiden. Så hadde UL der ved 6+0, 7+2 og 9+0 og så hadde jeg privat ved 8+3 og 14 uker pga nervene.
Hadde en SA i sommer, skulle egentlig begynne på kur nå for mer stabil eggløsning, men det rakk vi ikke :p

Skal til organundersøkende ultralyd i uke 13, fikk tilbud om fostervannsprøve, men de vil ikke kunne koble det opp mot juni jenta vår uansett..
Spurte legen sist om mulighet for en ultralyd i uke 8-9, det var ikke vits fikk jeg beskjed om :shifty:

Vurderer bare en privat rundt de tider, men får ikke bestemt meg. Kommer vi oss over helgen nå og over grensa fra sist så sier jeg nok ifra til legen og spør eventuelt om hcg målinger jevnlig :sorry:
 
Har ikke gått opp for meg enda. Selv om jeg er dau trøtt og har vondter. Nå nok se en levende spire om 1 uke før jeg tørr å innse at jeg er gravid.
 
Hadde en SA i sommer, skulle egentlig begynne på kur nå for mer stabil eggløsning, men det rakk vi ikke :p

Skal til organundersøkende ultralyd i uke 13, fikk tilbud om fostervannsprøve, men de vil ikke kunne koble det opp mot juni jenta vår uansett..
Spurte legen sist om mulighet for en ultralyd i uke 8-9, det var ikke vits fikk jeg beskjed om :shifty:

Vurderer bare en privat rundt de tider, men får ikke bestemt meg. Kommer vi oss over helgen nå og over grensa fra sist så sier jeg nok ifra til legen og spør eventuelt om hcg målinger jevnlig :sorry:
Kjenn på hva du har behov for ihvertfall. Bedre å betale for det enn å være unødvendig stressa... Det er nok med en sånn histore liksom...
 
Back
Topp