Tror det er over...

Lillemirakel

Glad i forumet
I går etter sex begynte jeg å blø friskt blod etter sex, det stoppet med en gang, men hadde litt smerter etterpå. I dag har det vært helt fritt for blod helt til nå, satte meg på do og skulle tørke meg, da var det igjen blod på papiret.. Det kom altså ikke etter sex. Jeg har forresten vondt nå også.

Jeg har ikke vært igjennom en MA før, så nå vet jeg ikke hva som skjer videre eller hva jeg skal gjøre. Dette er trist.

Jeg er forresten 12+2 idag..

Krysser fingre, ikke gi opp! Hold deg mest mulig i ro og ring og hør med legevakta om du kan komme å ta hcg (blodprøve) eller UL i kveld og i morgen.

Det høres jo ikke ut som noe særlig med blod ihvertfall! Hvordan smerter er det?

Uff, så skummelt! Men det kan være heelt ufarlig også! Men prøv å holde deg i ro, og ring legevakt og hør om du kan få tatt en UL! Siden du er 12+2 så er UL eneste som kan bekrefte/avkrefte om det er noe galt eller ikke! Håper smertene og blødningen gir seg og at det bare er uskyldig[emoji173]️

Uff, for en skummel følelse :( Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning og at alt er bra! Masse lykke til :Heartred

Krysser fingrene for at det er helt ufarlig! Husk at blodårene er veldig skjøre, så det kan like gjerne være at blodet i dag kom etter sex i går. Men sikkert lurt å få ringt legevakten og få en ul for å vite helt sikkert. Masse lykke til :Heartred

Håper det er en ufarlig blødning:Heartred

Det er vanlig å blø litt etter sex pga skjøre slimhinner og blodkar. Har du hatt mer vondt? Håper det går bra!

Krysse fingrene for at alt er som det skal være! Forstår godt at du blir skremt! Klem :)

Huff, jeg håper det går bra! Men vil bare si at dersom det er en abort så vil det vere en god del blod som kommer når du er så pass langt på vei! Krysser fingrene for at alt er bra med deg og lille spiren!

Krysser fingrene for at alt går bra [emoji173]️

Back
Topp