Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lest er sted om det er tid rundt vanlig mens kan gravide få litt blødninger hver gang . Ikke alle men at der kan skje . Håper det er bare det hos oss fleste .så bra det var en uskyldig blødning. Jeg har blødd i tre dager nå, men uten særlig smerter. Er 6u+1idag og har bedt om legetime idag med blodprøver for å sjekke hcg og progesteronnivå hvis mulig å få tilskudd av det, så har jeg lyst til å prøve det. (blitt gravid på normal måte, likefør vi skulle til med IVF).
Veldig greit å sjekke det ut, så slipper bekymringerHar ringt gynekolog som jeg har vært hos tidligere(har to sønner fra tidligere forhold) og fått time til ultralyd hos han imorgen. Så håper han kan gi positive svar, så jeg slipper å bekymre meg over blødningene.
Tusen takk
Ja. Utrolig letta nåGodt å lese at alt gikk bra❤
Gikk bra ultralyd viste en rund fostersekken med ett foster inni som var festet noe høyt, men inni livmoren. Alt var som det skulle men han kunne ikke si noe om når blødningen ville gi seg. Så lenge fostersekken var rund var det ikke en SA, blodet skyldtes sannsynligvis festeblødning iflg.han. for tidlig å høre hjertelyd så han, så han satte ikke på lyden, fikk et lite bilde med hjemVeldig greit å sjekke det ut, så slipper bekymringer
Si fra hvordan det gikk
Godt å høre en blir litt lettere når får bekreftelse fra legenGikk bra ultralyd viste en rund fostersekken med ett foster inni som var festet noe høyt, men inni livmoren. Alt var som det skulle men han kunne ikke si noe om når blødningen ville gi seg. Så lenge fostersekken var rund var det ikke en SA, blodet skyldtes sannsynligvis festeblødning iflg.han. for tidlig å høre hjertelyd så han, så han satte ikke på lyden, fikk et lite bilde med hjem
Gikk bra ultralyd viste en rund fostersekken med ett foster inni som var festet noe høyt, men inni livmoren. Alt var som det skulle men han kunne ikke si noe om når blødningen ville gi seg. Så lenge fostersekken var rund var det ikke en SA, blodet skyldtes sannsynligvis festeblødning iflg.han. for tidlig å høre hjertelyd så han, så han satte ikke på lyden, fikk et lite bilde med hjem
Bra blødningene stoppet håper blir ikke mer av den. En blir bare bekymret . Kunne ønske graviditeten var bare kos , uten bekymringer og redsel ..Ser ut som blødningene stoppet for min del igår; det ble altså 3-4 dager med friskt/rødt blod i trusa og 2 med brunt/gammelt blod/utflod..håper det ikke dukker opp igjen /at dette var festeblødningen og det nå er over