Tror det er over :(

Det var godt å høre at alt var bra! ❤

Ja 100 kg lettere :)
Ikke lett dette her , analyserer alt som foregår , tror også leser for mye på nette så en blir veldig redd . Har bestemt meg at må redusere lesing , ihvertfall satse på positiv lesing og tenke at alt er bra :)

:) så bra det var en uskyldig blødning. Jeg har blødd i tre dager nå, men uten særlig smerter. Er 6u+1idag og har bedt om legetime idag med blodprøver for å sjekke hcg og progesteronnivå hvis mulig å få tilskudd av det, så har jeg lyst til å prøve det. (blitt gravid på normal måte, likefør vi skulle til med IVF).

:) så bra det var en uskyldig blødning. Jeg har blødd i tre dager nå, men uten særlig smerter. Er 6u+1idag og har bedt om legetime idag med blodprøver for å sjekke hcg og progesteronnivå hvis mulig å få tilskudd av det, så har jeg lyst til å prøve det. (blitt gravid på normal måte, likefør vi skulle til med IVF).
Har lest er sted om det er tid rundt vanlig mens kan gravide få litt blødninger hver gang . Ikke alle men at der kan skje . Håper det er bare det hos oss fleste .
Det her skaper mye bekymringer for en .
Her er det ivf , så tror vi som prøver lenge og opplever mye dårlig erfaring blir ekstra følsomme .
Lykke til hos legen :)

Har ringt gynekolog som jeg har vært hos tidligere(har to sønner fra tidligere forhold) og fått time til ultralyd hos han imorgen. Så håper han kan gi positive svar, så jeg slipper å bekymre meg over blødningene.

Tusen takk :)

Har ringt gynekolog som jeg har vært hos tidligere(har to sønner fra tidligere forhold) og fått time til ultralyd hos han imorgen. Så håper han kan gi positive svar, så jeg slipper å bekymre meg over blødningene.

Tusen takk :)
Veldig greit å sjekke det ut, så slipper bekymringer :)
Si fra hvordan det gikk :)

Så bra at det gikk bra

Veldig greit å sjekke det ut, så slipper bekymringer :)
Si fra hvordan det gikk :)
Gikk bra :) ultralyd viste en rund fostersekken med ett foster inni som var festet noe høyt, men inni livmoren. Alt var som det skulle men han kunne ikke si noe om når blødningen ville gi seg. Så lenge fostersekken var rund var det ikke en SA, blodet skyldtes sannsynligvis festeblødning iflg.han. for tidlig å høre hjertelyd så han, så han satte ikke på lyden, fikk et lite bilde med hjem

Gikk bra :) ultralyd viste en rund fostersekken med ett foster inni som var festet noe høyt, men inni livmoren. Alt var som det skulle men han kunne ikke si noe om når blødningen ville gi seg. Så lenge fostersekken var rund var det ikke en SA, blodet skyldtes sannsynligvis festeblødning iflg.han. for tidlig å høre hjertelyd så han, så han satte ikke på lyden, fikk et lite bilde med hjem
Godt å høre :) en blir litt lettere når får bekreftelse fra legen :)
Vi må tenke positivt og nyte tiden ( uansett at kvalmen gjør sitt :) )

Så bra! :-) Sikkert deilig å kunne slappe av igjen! :-)

Ser ut som blødningene stoppet for min del igår; det ble altså 3-4 dager med friskt/rødt blod i trusa og 2 med brunt/gammelt blod/utflod..håper det ikke dukker opp igjen /at dette var festeblødningen og det nå er over :)

Ser ut som blødningene stoppet for min del igår; det ble altså 3-4 dager med friskt/rødt blod i trusa og 2 med brunt/gammelt blod/utflod..håper det ikke dukker opp igjen /at dette var festeblødningen og det nå er over :)
Bra blødningene stoppet :) håper blir ikke mer av den. En blir bare bekymret . Kunne ønske graviditeten var bare kos , uten bekymringer og redsel .. :)

Back
Topp