Tror det er over :(

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
I går var jeg kjempe rar og kvalm . Men ikke gravid følelse kvalm. Helt slapp , trøtt , gretten , sulten .
I dag tidlig kjente jeg ikke lengere ømme bryster eller følte meg gravid . Gikk på do, begynte jeg å blø :( Blanding av fersk og brunt . Vanskelig å se , var litt vanna . Og rett etter det begynte jeg å kjenne typiske mine mens smerter og korsryggen , mens kvalmen .og smertene bygger seg på. Og nå begynte magen å jobbe akkurat slik når mensen kommer.
Er uke 7+0 . Leste et sted en kan oppleve mens rundt vanlige tiden . Min vanlig tid er om 2-4 dager .
Men kroppen sier noe annet :(
Er så utrolig trist lei meg ,gråter, har den hjertesorgen at kunne skrike nå.
Var på tul uke 5+4 og da så vi en liten på 2 mm med hjerteaktivitet. Har ny ul på tirsdag og jeg gruer meg nå .
Vi er prøvere og dette her er ivf så det har vært en kamp men medisiner, bivirkninger , psykisk og fysiske. Mannen sover gruer meg til å
Fortelle ham at noe stemmer ikke :(

I går var jeg kjempe rar og kvalm . Men ikke gravid følelse kvalm. Helt slapp , trøtt , gretten , sulten .
I dag tidlig kjente jeg ikke lengere ømme bryster eller følte meg gravid . Gikk på do, begynte jeg å blø :( Blanding av fersk og brunt . Vanskelig å se , var litt vanna . Og rett etter det begynte jeg å kjenne typiske mine mens smerter og korsryggen , mens kvalmen .og smertene bygger seg på. Og nå begynte magen å jobbe akkurat slik når mensen kommer.
Er uke 7+0 . Leste et sted en kan oppleve mens rundt vanlige tiden . Min vanlig tid er om 2-4 dager .
Var på tul uke 5+4 og da så vi en liten på 2 mm med hjerteaktivitet. Har ny ul på tirsdag og jeg gruer meg nå .
Vi er prøvere og dette her er ivf så det har vært en kamp men medisiner, bivirkninger , psykisk og fysiske. Mannen sover gruer meg til å

Uff, håper følelsen din ikke stemmer denne gangen, og at det egentlig går bra :( det er ikke mulig å kontakte sykehuset for å sjekke da?

Ånei!!!! Sender deg masse styrke og klemmer <3 håper alt er i orden <3

Uff, tenker masse på deg og håper det er en uskyldig blødning. Sender deg en god klem <3

Uff, håper følelsen din ikke stemmer denne gangen, og at det egentlig går bra :( det er ikke mulig å kontakte sykehuset for å sjekke da?
har kontroll og ul på tirsdag. Om ringer legevakt i dag tror ikke de kan gjøre noe heller.

Uff! Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning. Har ikke plassen du fikk behandling en vakttelefon som du kunne tatt kontakt med?

Krysser alt jeg har for at det er bra med den lille <3 bør ikke være over selv om man blør, prøv å ikke mist håpet <3

Ånei! Jeg skal krysse alt for at magefølelsen ikke stemmer, og at det er en uskyldig blødning. Det er utrolig fælt når kroppen ikke spiller på lag..

Ånei :( Håper den følelsen du har ikke stemmer og at det bare er en uskyldig blødning. Krysser fingrene for at du ser en spire med hjerteslag på ul på tirsdag.

Tenker på deg, håper alt går bra <3

Hei! Kjempetrist om det har gått dårlig :(
Men tenkte å fortelle deg at jeg hadde en blødning i uke 6 til halvveis ut i uke 7. Jeg trodde alt var over. Det gikk over og nå er jeg 13 uker på vei og fikk se levende baby med hjerteslag uke 8 :) Og har en app der jeg skrev symptomer sist graviditet også og der hadde jeg faktisk blødning eksakt samme tid og det barnet er snart 3 år :)

Kvalme er er godt tegn. Brystene mine har vært veldig ømme noen dager og andre ingenting. Menssmerter kan bety bare at livmoren utvider seg. Blødning kan være normalt. Men om du fossblør og har så vondt at du verken kan ligge eller stå så er det ikke bra.
Og det at du har sett et bankende hjerte er også et utrolig bra tegn.
Hvis du har løftet tungt eller stresset eller hatt sex kan det også utløse blødning, uten at det betyr abort.

Men alt kan selvsagt skje i en graviditet. Man vet aldri. Det viktigste du skal gjøre nå er å ta det med ro, drikk masse, prøv å ikke stress og prøv å tenk positivt. Om det har gått dårlig denne gangen er det utrolig nok enklere å bli gravid neste gang. Tenk på det at du har jo faktisk blitt gravid denne gangen. Det betyr at det er mulig! :)

Lykke til uansett hva som skjer, og om det har gått dårlig så prøv igjen :) Kanskje det skjer naturlig til og med, nå som kroppen din er klar for baby :)

Klemmer

Huff, det er så skummelt med disse blødningene altså... :( Føler med deg og håper det bare er fordi du egentlig skulle hatt mens om noen dager. Hold oss oppdatert! Sender masse gode, positive tanker! :Heartred

Oppdatering
Heldigvis alt bra med babyen , var på ul i dag og lille er 10 mm , med hjerte på 162 :)
Det er magen min som er trøblete som ikke gyn ser hvorfor så hvis fortsetter må til legen min. Har fortsatt vondt og små blødninger innimellom når går på do. Men fortsatt kvalmen og svimmelhet .
Så tar det også som en positiv tegn :)
Takk for omtanke jenter ❤️❤️

Back
Topp