Tror det blir en pause

Kanskje snart?

Elsker forumet
Jepp, har bestemt at om dette forsoeket ikke funker, kommer det til aa bli en pause, kanskje 5-6 maaneder foer vi setter igang paa siste forsoek.. Kjenner at kroppen er sliten naa.. 3 forsoek paa ett aar tar paa tror jeg..

Ikke at jeg er negativ, men maa liksom ha en plan om ikke dette skulle funke heller...[&o]

Haaper bare at jeg faar en bebis utav dette, saa slipper jeg aa tenke paa noe mer... Huff..Melanskolsk paa en tidlig morgen...[8|]

Håper inderlig at dere lykkes på dette forsøket[:)]

Man beskytter seg jo gjerne med å tenke på hva man gjør hvis det ikke går, også er det kanskje greit å ikke bare fokusere på det som skjer her og nå også.

Krysser alt jeg kan for forsøket dere holder på med nå, jeg - det er så fortjent! [:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Håper inderlig at dere lykkes på dette forsøket[:)]

Man beskytter seg jo gjerne med å tenke på hva man gjør hvis det ikke går, også er det kanskje greit å ikke bare fokusere på det som skjer her og nå også.

Krysser alt jeg kan for forsøket dere holder på med nå, jeg - det er så fortjent! [:)]

Takk snilt av deg aa si [:)]

Ja vi haaper og.. Vil jo saa gjerne ha en bolle i ovnen.. Gubben er SAA klar til aa bli pappa (igjen da, han har fra foer men..)

skjønner godt at du ønsker en pause. dette er slitsomt fysisk men ikke minst psykisk! dere må gjøre det som føles best for dere[:)][:)][:)] krysser fingrene[:)]

krysser alt jeg kan krysse for at det skal gå deres vei denne gangen[:)] klem

Slik tenkte jeg også, før dette forsøket! Så skjønner godt hvordan du har det...Tror kroppen har godt av en pause innimellom, selv om man egentlig bare kjøre på med neste runde!![8D]
Men håper virkelig dere får det til denne runden

ORIGINAL: chrissi85

skjønner godt at du ønsker en pause. dette er slitsomt fysisk men ikke minst psykisk! dere må gjøre det som føles best for dere[:)][:)][:)] krysser fingrene[:)]

sign denne. Men håpar spira sit denne gongen! [:)]

Du har nok full forståelse for det her inne. Og du stakkars som har gått gjennom det sååååååååå mange ganger på et år?? Da kan nok kroppen din ha godt av litt hvile ja. Men håper på en måte du slipper det nå, og at kroppen din er i gang med å forberede seg til å være en god ovn i 9 mnd nå[:)] krysser alt for at det går denne gangen!!!!![:)][:)]

ORIGINAL: Lbo83

Slik tenkte jeg også, før dette forsøket! Så skjønner godt hvordan du har det...Tror kroppen har godt av en pause innimellom, selv om man egentlig bare kjøre på med neste runde!![8D]
Men håper virkelig dere får det til denne runden

Huff ja det kan du si.. Beundrer virkelig de som har gaatt igjennom dette 7-8 ganger og mer altsaa..

Back
Topp