Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blør du mye da? Er det en mulighet for at det bare er en uskyldig blødning? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså, men deg er jo mange som har blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Håper du får god støtte og hjelp i morgen, og aller mest håper jeg at det ikke er noen ny MA eller SA på gang. Krysser fingrene for degTusen takk for mange fine og gode kommentarer
Jeg skal til ahus i morgen kl 09:00 for å sjekke hva som har skjedd. Denne gangen har jeg ikke hatt vondt og ikke har det kommet klumper eller lignende, så mulig kroppen trenger hjelp til å få det ut (altså MA i stedet for SA)
Blør du mye da? Er det en mulighet for at det bare er en uskyldig blødning? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså, men deg er jo mange som har blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Håper du får god støtte og hjelp i morgen, og aller mest håper jeg at det ikke er noen ny MA eller SA på gang. Krysser fingrene for deg
Fryktelig trist ønsker deg alt godt! Jeg har måttet gå gjennom cytotec noen ganger og det har vært uproblematisk for min del. Håper det går fint for deg også. Sender deg mange gode tanker og klemmer ♡Undersøkelsen er ferdig og det var ingen hjerteaktivitet. Som jeg trodde ble dette min 3 spontanabort, men denne gangen med medikameter for å tømme livmora.
Åh så vondt Grusomt.. Det eneste lyspunktet er at nå når det er nr tre så får dere hjelp <3Undersøkelsen er ferdig og det var ingen hjerteaktivitet. Som jeg trodde ble dette min 3 spontanabort, men denne gangen med medikameter for å tømme livmora.