Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blør du mye da? Er det en mulighet for at det bare er en uskyldig blødning? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså, men deg er jo mange som har blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Håper du får god støtte og hjelp i morgen, og aller mest håper jeg at det ikke er noen ny MA eller SA på gang. Krysser fingrene for degTusen takk for mange fine og gode kommentarer
Jeg skal til ahus i morgen kl 09:00 for å sjekke hva som har skjedd. Denne gangen har jeg ikke hatt vondt og ikke har det kommet klumper eller lignende, så mulig kroppen trenger hjelp til å få det ut (altså MA i stedet for SA)

Blør du mye da? Er det en mulighet for at det bare er en uskyldig blødning? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså, men deg er jo mange som har blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Håper du får god støtte og hjelp i morgen, og aller mest håper jeg at det ikke er noen ny MA eller SA på gang. Krysser fingrene for deg![]()
Fryktelig tristUndersøkelsen er ferdig og det var ingen hjerteaktivitet. Som jeg trodde ble dette min 3 spontanabort, men denne gangen med medikameter for å tømme livmora.

Åh så vondtUndersøkelsen er ferdig og det var ingen hjerteaktivitet. Som jeg trodde ble dette min 3 spontanabort, men denne gangen med medikameter for å tømme livmora.