Tror dessverre jeg må forlate dere.

Therese92

Betatt av forumet
I dag har jeg begynt å blø, og dette blir mest sannsynlig min tredje SA i mellom uke 7 og 8. Ganske fortvilet og lurer på hva som skjer i denne uken med kroppen min

Ånei, så trist! Da er det på tide å få oppfølging! Det har du krav på etter tre aborter! Stor trøsteklem til deg!!

Så leit å høre... Klem til deg, få utredning og oppfølging.

Det skjønner jeg godt! Denne gleden som snur seg til usikkerhet og sorg. Det å føle på at man ikke kan stole på at kroppen tar hånd om og verner spiren din må være kjempefrustrerende.
Ikke minst å gå gjennom første trimester gang på gang uten resultat. Du fortjener en stor trøsteklem og jeg håper du har noen rundt deg som kan gi deg omsorg nå. Dette er ikke greit.

Det er hjelp å få som nevnt over her. Ta kontakt så snart du orker og få den hjelpen du trenger. Da blir det ikke så tungt for dere å prøve igjen og lettere å bære på håpet sammen med spiren.

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Veldig trist å lese :( sender deg mange gode klemmer ♡

Jeg har også habituell abort. Første steg videre er å ta kontakt med legen din. Legen din vil deretter henvise deg videre til utredning som består av en gu + blodprøver av deg og mannen. Sammen finner dere ut av veien videre. Kanskje det er progesterontilskudd, kanskje blodfortynnende, eller kanskje begge deler. Du får også mest sannsynlig tett oppfølging i neste svangerskap.

Hvis du ikke allerede vet om det så finnes det altså en nettside om habituell abort: www.habituellabort.com der finner du mye god informasjon om veien videre og mange solskinnshistorier.

Ønsker deg alt godt ♡ klem ♡

Last edited:
Så vondt å lese! Ønsker deg alt godt videre. Nå får du forhåpentligvis den hjelpen du trenger slik at neste svangerskap blir starten på livslang glede. Kom deg ovenpå igjen først, så kan du fighte videre. Heia deg <3

Åh nei så trist :(

Klarer ikke å ta vekk navnet ditt fra listen ennå . Venter på oppdatering :'(

Tusen takk for mange fine og gode kommentarer ❤️

Jeg skal til ahus i morgen kl 09:00 for å sjekke hva som har skjedd. Denne gangen har jeg ikke hatt vondt og ikke har det kommet klumper eller lignende, så mulig kroppen trenger hjelp til å få det ut (altså MA i stedet for SA)

Back
Topp