Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet at ikke alle barn er like åpne. Barn som ser sånt har en forferdelig byrde på seg, og ihvertfall om voksne rundt dem ikke tror på dem. En fellesnevner for barn som ser sånt er ofte at foreldrene har drevet med aktiviteter som har gitt åndene tillatelse til å vise seg/kontakte dem. Det er egentlig bare trist.. ORIGINAL: Sicilyden var en ny teori.mor og far har ikke et spirituelt bein i kroppen,ikke min søster heller..så den teorien tror jeg ikke på...jeg jeg tror at alle barn har evnen(et åpent barnesinn) og etterhvert så forsvinner det...ikke hos alle da..er noen som har evnen for livet.
Nei, det tror jeg ikke. Og godt er det. [:)] Jeg vet at ikke alle barn er like åpne. Barn som ser sånt har en forferdelig byrde på seg, og ihvertfall om voksne rundt dem ikke tror på dem. En fellesnevner for barn som ser sånt er ofte at foreldrene har drevet med aktiviteter som har gitt åndene tillatelse til å vise seg/kontakte dem. Det er egentlig bare trist..
ORIGINAL: LallePalleja..behøver jo ikke være forferdelig...i noen tilfeller er det det,men tror i flestparten ikke..
Ja, jeg tror alle barn er født åpne, men omverdenen sier til de at det er tull, så de stenger seg.
Vi har ofte besøk, som leker med datra mi, har en mistanke om hvem det er [:D]
ORIGINAL: juliejepp
ORIGINAL: Sicilyden var en ny teori.mor og far har ikke et spirituelt bein i kroppen,ikke min søster heller..så den teorien tror jeg ikke på...jeg jeg tror at alle barn har evnen(et åpent barnesinn) og etterhvert så forsvinner det...ikke hos alle da..er noen som har evnen for livet.
Nei, det tror jeg ikke. Og godt er det. [:)] Jeg vet at ikke alle barn er like åpne. Barn som ser sånt har en forferdelig byrde på seg, og ihvertfall om voksne rundt dem ikke tror på dem. En fellesnevner for barn som ser sånt er ofte at foreldrene har drevet med aktiviteter som har gitt åndene tillatelse til å vise seg/kontakte dem. Det er egentlig bare trist..
ORIGINAL: Sicily
Nei, det tror jeg ikke. Og godt er det.Jeg vet at ikke alle barn er like åpne. Barn som ser sånt har en forferdelig byrde på seg, og ihvertfall om voksne rundt dem ikke tror på dem. En fellesnevner for barn som ser sånt er ofte at foreldrene har drevet med aktiviteter som har gitt åndene tillatelse til å vise seg/kontakte dem. Det er egentlig bare trist..
ORIGINAL: Miss lillajeg så og ting når jeg var lita(ser enda da men..) men turde ikke snakke om det for jeg følte med dum..
ORIGINAL: *UtspyttaLaban*
Ja det tror jeg.
Har og hørt at det er voksnes feil at de vokser det av seg.
Feks, barnet ser noe eller noen, viser det til en voksen, og den voksne svarer med at " nei lille venn, er ingen andre en meg og deg her nå"
Skule ønske jeg hadde egenskapen selv [:)]
jeg opplevde det samme som liten. og få en sånn respons er nedtur[8D]
jeg fikk snakket ut med en jeg stolte på, og det gjorde ting bedre samtidig pissredd i en liten periode. med det har gjort meg tryggere nå i dag hvertfall.