Tror dere

samaha27

Elsker forumet
tror dere jordmor kan/vil sjekke ang fostervann og åpning i morgen da jeg skal på sykehuset på ultralyd?Skal dit fordi legen var usikker på hvordan frøkna ligger, men vet selv nå m sikkerhet at hu ligger så langt ned som hu kan uten at hu kommer ut;) Etter masse harde kynnere og murring både nederst i magen og rygg i noen dager er jeg rimelig nysjerrig på hvordan d ligger an der nede:p Har lekket noen ganger i helgen også uten at jeg har vært nødd på do..Mulig d har vært fostervannsprøve..Har ikke vært mye, men såpass at trusa har blitt våt og ene gangen rente d utenfor også så måtte skifte joggebukse..Med de andrekjempe den tatt vannet så har ikke noe erfaring m d bortsett fra minste jenta, men da kom d kjempe masse så da var d ikke tvil..Kanskje hu kan ta sånn stripping også?
 
Det kommer vel gjerne an på hvem du kommer til. Når jeg var på sånn leie-sjekk så var det en ultralyd-mann, aner ikke hva stillingen hans het men han var ikke jordmor vertfall :p
 
Men hvis du er usikker på om du lekker fostervann så bør du jo vertfall få det sjekket!
 
Ville tatt en tur på fødeavdelingen etter ultralyden. Da kan de sjekke om det er fostevann med en enkel strimmel (lik g-tester).
 
Det kommer vel gjerne an på hvem du kommer til. Når jeg var på sånn leie-sjekk så var det en ultralyd-mann, aner ikke hva stillingen hans het men han var ikke jordmor vertfall :p
Jeg vet at hu jeg skal til er jordmor..Ultralyden jeg skal på er på fødeavdelingen..Må høre v hu i morgen om hu kan sjekke..
 
Back
Topp