Tror dere på "spøkelser"? *lang*

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Etter det jeg har opplevd i det siste finnes det ingen tvil! Malin har såvet så utrulig dårlig siden hun ble født. Jeg har sedd skygger her og der men ingenting voldsomt. Fikk en dame fra området her (med godt rykte) til å komme å se på saken. For å si det sånn så var det ikke lite aktivitet her Er for mye å fortelle så jeg tar litt av det. Jeg fikk ikke fortelle henne noe om huset eller ting vi har opplevd før hun satte igang. Det var aktivitwt i alle rom men værst var det på Malin sitt rom. Hun gikk rundt der inne og følte på rommet uten et ord. Så gikk vi inn på vårt rom der hun forklarte litt om kjelleren generrellt. Så sier hun "jeg vill ikke skremme deg men det er en dame på datteren din sitt rom. Hun døde under fødselen og leter etter barne sitt. Hun vi ha Malin. Datteren din må ha vært utrolig urolig og redd der inne!" . Jeg ble helt målløs.. hun viste ikke at Malin ble hysterisk bare vi tok henne inn dit. Etter at hun var her har hele huset fallt til ro. Malin sover 12 time rpå natten og er så blid og fornøyd! Vi sover bedre og hunden vår er myyye roligere. Hun som var her satte skåler med salt og vann i alle rom som trekker til seg all ekstra energi de har etterlatt seg etter de ble sendt over. På badet spesiellt har skåla kokt over å alt vannet ligger på benken... det er ikke vi som er borti den.. Etter det er samboeren overbevist;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hurra, så bra dem er borte og Malin sover!! :) Ekkelt å høre at "hun vil ha Malin". Trudde ikke dem som gikk igjen hadde dårlige intensjoner, men at dem bare ikke fikk fred...
 
Så bra at dere har fått det bedre. Ekkelt å høre hva hun sa om rommet til Malin.
Jeg tror på slike ting, men jeg tror ikke at alle som hevder de kan "se" virkelig gjør det.
 
Shit ass ! :/ jeg tror på de greiene der.. (ikke alt på tv osv)

bra det endelig ble ro! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så bra at det er blitt rolig! :)
Ja, jeg tror på sånt. Har et "spøkelseshus" selv så :p er ikke så veldig voldsomt, men merker det godt og ser skygger overalt og en mann som går forbi vinduene på utsiden.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Grøss :O Jeg tror på alt sånn...har aldri sett noe selv men følt det. Vokste opp i ett nedlagt bedehus og følte ofte at noen så på meg, men når jeg snudde meg var det ingen der. Litt ekkelt men var aldri redd...har vurdert å ha med en klarsynt dit for å høre hvem som egentlig er der :) Vet min bestefar er innom titt og ofte hos foreldrene mine og min mormor...de kjenner piperøyklukt og føler at han er der :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Åj så ekkelt:/ godt at dere har fått fred:)


❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
 
*Grøss*
For en skummel opplevelse.. Godt huset har falt til ro.

Jeg tror absolutt på mer mellom himmel og jord. Har opplevd mange episoder hvor jeg har merket "nærvær".. etter en del år på jobb i en bolig- skjønte jeg at jeg "tiltrekker" meg disse "skikkelsene" som går igjen fordi jeg er åpen og "mottakelig"- if it makes sense..!?
Vi hadde også en utdriver på besøk på jobb.. Der var det en gutt som gikk igjen, hadde tatt selvmord på 40 tallet.. Han banket på dører, løp i trappene, låste dører..og vi merket spesielt et hjørne i sofaen hvor han "var mye".. Han "roet seg" når jeg snakket til han..hehe..virker helt sprøtt :)

Er skummelt, ekkelt og spennende på samme tid!
 
Har bodd i flere hus med spøkelser! Eller, vi tror det følger mamma...

Godt å høre at det har blitt rolig hos dere :-D
 
Ja jeg tror! Hodt det ble bedre etter besøket!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er vel ikke helt "troende", men det må vel finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi vet? Tenker jeg.. :)

Godt det ordnet seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blir så fasinert av slike ting! Hun mente at jeg tiltrkker mef mye siden jeg er "åpen".. Kan ikke se dem eller nå men merker det hvis det er "noen" her. Jeg tror virkelig ikke på disse på tv! Det blir så kunstig og tilgjort. Hun som var her var så utrolig varm og god:) Har pratet med henne en del etter besøket når jeg har lurt på noe:) Det er et helt nytt hus vi bor i å det er deilig;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Å så creepy da. Men enda godt det ble roligere og at malin fikk ro å. Jeg tror på slikt. Hadde ei synsk ei her for det skjedde litt rare ting her. Var ikke lenge hu hadde vært her, før hu beskrev bestefaren min etter punkt og prikke. Visste hvor han hadde hatt sin faste plass i huset og hvordan han var. Også visste hu plutselig at fødselen min var ganske lang, og at bestefar hadde vært med meg på sykehuset og hadde visst noe med å gjøre at jeg ble satt igang tidligere enn planlagt. Jonathan har og hatt noen "urolige" netter. Når han våkne om natta, så var det aldri noe surving. Det var visst fordi bestefar sto ved senga hans og fikk han til å sove igjen. Han var visst her for å passe på jonathan. Var en natt her da samboeren hadde lagt seg, da han plutselig ser døra går opp, kommer en skikkelse og står ved senga til jonathan og gikk ut igjen. Trodde først at det var vesla som var våken, men var ingen andre som var oppe da. Mem etter at hu var her, så har det blitt mye roligere i huset og jonathan har sovet hele natta hver natt :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Visste dere også at hvis dere plutselig får helt frysninger og blir litt kald uten grunn, så er det en ånd/sjel i nærheten??

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Visste dere også at hvis dere plutselig får helt frysninger og blir litt kald uten grunn, så er det en ånd/sjel i nærheten??

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Sant?! Ææh . Har det ofte..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sant?! Ææh . Har det ofte..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det skal iallfall være sant. Jeg og fikk frysninger uten grunn i ny og ne. Også var det en gang som jeg ble skikkelig kald på en flekk på armen min og kneet mitt, akkurat som om det var noen som tok på meg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp