Kan fortelle om noen av mine opplevelser også da[8D]
Da vi bodde på gården, var jeg hjemme alene en kveld. Hadde slike dobbeltdører som utgangsdør, og den ene siden var aldri åpen, bortsett fra da vi skulle ha inn og ut juletreet[8D] Den andre døren hadde vi låst, og jeg hadde nøkkelen i hullet. På den måten kan ingen få låst opp døre på utsiden (gammel lås).
Satt i mellomstua, og kjente at det ble kaldt... Kunne ikke skønne hvorfor, men gikk ut i gangen. Der stod BEGGE dørene åpne[&:] Fikk lukket dem igjen, og låst døra enda en gang... Ikke lenge etterpå, ble det igjen kaldt. Og jeg gikk ut i gangen. Igjen var begge dørene åpne... Ble ikke redd, bare forbanna... Visste jo det at jeg var alene hjemme, og ingen kunne låse seg inn, for hadde nøkkelen i låsen... Sa høyt: Kan du ikke bare drite i det da. Jeg fryser!! Lukket igjen døra, og den forble lukket resten av kvelden[8D]
Vi hadde alltid en følelse av at noen var der sammen med oss, selv om vi var alene hjemme eller alene i et rom....
De som kjøpte huset etter oss, kunne visst se gjenferd, og de sa at det var 3 forskjellige personer i huset...
Da Spencer Nicolay var født, besøkte jeg søsteren min. Hun har opplevd mange merkelige episoder i huset sitt. Og hu har hatt ei syns dame der, og hu har identifisert en av de som går igjen der, og det er pappa... Vi satt i sofaen og pratet.... Plutselig kjente jeg at jeg ble kald på den ene siden av kroppen, der jeg hadde hodet til guttungen. Kjente han ble iskald på det ene kinnet.... Strakt ejeg armen rett ut, var det varmt. Kun ved hodet hans som var kaldt, på den ene siden... Etter noen sekunder ble det varmt igjen, og tempen hans ble normalt på kinnet igjen...[8|]