Tror dere på gjenferd?

ElisabethRB

Forumet er livet
Jeg er overbevist om at folk kan gå igjen...
Har selv opplevd dette ved flere anledninger... Både folk jeg ikke kjente, som tilhørte gården jeg bodde på (som var over 150 år gamelt...), og pappa'n min... (Da jeg besøkte søsteren min etter at Spencer Nicolay var født).

Noen som vil dele sine opplevelser?

Ja jeg tror på det...men det er fordi jeg har sett slike mange, mange ganger...
Begynner å bli en stund siden nå, men da jeg bodde i en leilighet, mens jeg og mannen var separert så var det en mann i trappegangen...ikke bare jeg som så han, men flere andre. Og katten... Vet ikke hvem han var, eller hva han gjorde der, men han dukket i blant opp...og om natten hørte jeg han i 2. etasje..
Dette er en av mine mange historier...

jeg tror på... jeg mistet pappan min for 3 år siden, han tok livet sitt å jeg fikk ikke sove om natta,bare lå å tente, da jeg flyttet inn i huset hans å endelig sovnet en kveld våknet jeg av att jeg var varm i hånden å jeg holdt den ut i luften, jeg var overbevist om att han satt på gulvet å holdt meg i hånden, han ba meg slutte å være så lei meg, han hadde det bedre der han var nå,men att han gjerne skulle ha gjort ting annerledes.. etter dette fikk jeg mere roen... å jeg vet det ikke var en drøm..

Jeg tror fult og helt på gjengangere, har opplevd det selv så mange ganger, serlig i den leiligheten vi bodde i før denne, da veit jeg ikke hva vi hadde i huset men flere ganger følte jeg at vedkommende sto helt oppe i ryggen på meg og jeg kunne føle nerværet helt tydelig [&:]
Øredobber som lå bordkanten som plutselig ble dyttet ned, ting som hang helt fast på veggen ble vippet ned og katta ga oss mange bevis hun og.

Jeg trur på det, og har opplevd det mange ganger selv. jobber på ett gammelt sykehjem[;)][:D]

Kan fortelle om noen av mine opplevelser også da[8D]

Da vi bodde på gården, var jeg hjemme alene en kveld. Hadde slike dobbeltdører som utgangsdør, og den ene siden var aldri åpen, bortsett fra da vi skulle ha inn og ut juletreet[8D] Den andre døren hadde vi låst, og jeg hadde nøkkelen i hullet. På den måten kan ingen få låst opp døre på utsiden (gammel lås).
Satt i mellomstua, og kjente at det ble kaldt... Kunne ikke skønne hvorfor, men gikk ut i gangen. Der stod BEGGE dørene åpne[&:] Fikk lukket dem igjen, og låst døra enda en gang... Ikke lenge etterpå, ble det igjen kaldt. Og jeg gikk ut i gangen. Igjen var begge dørene åpne... Ble ikke redd, bare forbanna... Visste jo det at jeg var alene hjemme, og ingen kunne låse seg inn, for hadde nøkkelen i låsen... Sa høyt: Kan du ikke bare drite i det da. Jeg fryser!! Lukket igjen døra, og den forble lukket resten av kvelden[8D]

Vi hadde alltid en følelse av at noen var der sammen med oss, selv om vi var alene hjemme eller alene i et rom....

De som kjøpte huset etter oss, kunne visst se gjenferd, og de sa at det var 3 forskjellige personer i huset...

Da Spencer Nicolay var født, besøkte jeg søsteren min. Hun har opplevd mange merkelige episoder i huset sitt. Og hu har hatt ei syns dame der, og hu har identifisert en av de som går igjen der, og det er pappa... Vi satt i sofaen og pratet.... Plutselig kjente jeg at jeg ble kald på den ene siden av kroppen, der jeg hadde hodet til guttungen. Kjente han ble iskald på det ene kinnet.... Strakt ejeg armen rett ut, var det varmt. Kun ved hodet hans som var kaldt, på den ene siden... Etter noen sekunder ble det varmt igjen, og tempen hans ble normalt på kinnet igjen...[8|]

jeg tror på det. Har en del opplevelser som fikk det til å gå opp for meg at jeg ikke var alene. Men har aldri sett noe, bare i drømmene mine.
Grunnen til at jeg er veldig sikker på at de er ekte er fordi at jeg drømmer om akkurat det rommet jeg ligger i og at døra åpner seg eller at noen står i rommet og lignende ting som skjer rundt meg. Og når jeg våkner er det en slik drøm som er mye mer enn en drøm om dere skjønner.
Men har opplevd ting på dagtid også da, ting som flytter på seg eller noen som går i trappa. Så derfor tror jeg enda mer på drømmene da...

Er skeptiker til slikt...velger å ikke tro på det!!
Må ha bevis jeg....energier og sånn er ikke nok for min del [8D] 

ORIGINAL: Tante Catti

Det sies at de viser seg for de som tåler å se de, så kanskje ikke du tåler det da[;)]

Jeg har respekt for at mennesker kan se og føle ting som ikke alle andre ser og føler, og at noen kan ha evner. Samtidig vet jeg at alt for mange utnytter dette til fordel for egen økonomisk vinning, og kynisk svindler mennesker som f.eks er i en livskrise.

Jeg tror det er mer mellon himmel og jord enn hva jeg forstår, uten at jeg har opplevd noe spesifikt selv. Samtidig respekterer jeg dem som ikke tror det samme som meg, og har forståelse for dette.

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Tante Catti

Holder du pusten selv om du ikke ser luften??...[8|][;)][:D]

Fakta og bevis på oksygen,
har ingenting med at jeg må se eller føle noe for å tro på det [8D]

ORIGINAL: bambii86

jeg tror på... jeg mistet pappan min for 3 år siden, han tok livet sitt å jeg fikk ikke sove om natta,bare lå å tente, da jeg flyttet inn i huset hans å endelig sovnet en kveld våknet jeg av att jeg var varm i hånden å jeg holdt den ut i luften, jeg var overbevist om att han satt på gulvet å holdt meg i hånden, han ba meg slutte å være så lei meg, han hadde det bedre der han var nå,men att han gjerne skulle ha gjort ting annerledes.. etter dette fikk jeg mere roen... å jeg vet det ikke var en drøm..

Blir helt rørt jeg!!!!! [:(]

Tror på dette til en viss grad, hadde en pus som passet veldig på meg og kusine da vi bodde sammen i et gammelt hus.
Der var det og en som romsterte, men en dag hørte vi han gå ned trappa og ut... da var det bare å lukke døra og han kom aldri tilbake....

Svigerinna mi og niesa mi sier de er folk i huset di siss, dette er ei dame som jeg absolutt tror!

PS: er fryktelig husredd og mørkeredd, sikkert en grunn til at jeg tror på sånn!!!

Ja, jeg tror på gjenferd.. Er livredd for å se/merke noe selv, så har ikke opplevd noe, men tror så absolutt på det.

jeg tror veldig på gjenferd osv, har aldri opplevd noe sånt selv, men skulle nesten ønske jeg gjorde det, selvom jeg sikkert hadde blitt litt redd [:)] he he...

Ja jeg er overbevist.
Da jeg var liten hadde jeg et veldig nært forhold til oldemoren min, og når hun døde savnet jeg henne utrolig mye..
Så var det en periode hvor familien min gikk igjennom veldig mye vondt, og jeg satt hjemme i stua alene og sa høyt ut at jeg skulle ønske hun var her så jeg kunne snakke med henne.. Det tok ikke lang tid før alle lysene i hele stua begynte å blinke kraftig, det ble kaldt, og hjemme hos mamma og de har vi en reol hvor vi oppholder fotoalbum. To album datt ned, i det ene albumet som er over 100 år gammelt, falt det ut et bilde av oldemor som liten (hun var veldig lik meg da hun var ung) og i det andre falt det ut et bilde av meg og henne sammen som ble tatt like før hun døde. For meg da var det akkurat som hun var innom for å si ifra om at hun var der å passet på og at alt skulle ordne seg ofr etterpå følte jeg meg mye mye bedre[:)]

Jeg har opplevd MYE rart så jeg tror 100% at det er mer mellom himmel og jord.

Ja det gjør jeg! :)
Men velger kanskje ikke å kalle det akkurat gjenferd, for det liksom noe skummelt over det ordet... ;)

Back
Topp