tror dere på dette?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hold-in undertøy som smelter bort cellulitter??

må si meg veldig skeptisk til det...

Fakta: (følge nettsiden,ikke meg) Undertøyet inneholder krystaller som varmes opp i kontakt med huden. Varmen øker blodsirkulasjonen i lårene, baken og magen, og dette får fettcellene til å smelte og skilles ut av kroppen via leveren. Effekten av undertøyet varer i opp til ett år eller lenger, om brukeren følger en sunn diett og trener jevnlig.
Undertøyet lover å gi brukeren bedre fasong, samt fjerne den vanskelige appelsinhuden. Testpersoner har insistert på at produktet fungerer, i motsetning til lignende og dyrere produkter på markedet.

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=166014

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Smelter dei sikkert når du har dei på, åsså stivne dei te igjenn når du tar av deg trusa[8D]
så er spørsmålet.

hva er mest turn-of for en mann du har med deg fra byn?
disse sexy'e trusene?
eller appelsinhud?

Too good to be true, spør du meg...

Og jeg tror når du har en mann med hjem som har lyst på deg spiller det absolutt ingen rolle med cellulite for ham... det er vi som er opptatt av sånt som guttene med størrelsen av tissen sin... tror jeg

Det var det da, asså de ser jo ut som de voooldsomme bestemortrusene ikke sant! Ville nok valgt å gå uten de på byen [8D]

edit ; om jeg skulle prøvd å imponere noen da, det skal jeg ikke! men hadde nok muligens droppet de likevel [:-]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Smelter dei sikkert når du har dei på, åsså stivne dei te igjenn når du tar av deg trusa[8D]
så er spørsmålet.

disse sexy'e trusene?
eller appelsinhud?

Hehe så ein kompis seie te meg, han e dritleie av desse frøknene så skal ha på seg desse sex-drepar trusene heila tio, så eg innbille meg han hadde helle tatt ei med appelsihud[8D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

så er spørsmålet.

disse sexy'e trusene?
eller appelsinhud?

Hehe- tar du han med fra byen, så kommer det vel an på hvor full han er[8D] Har han ølbriller på så slipper du vel unna med det meste[;)]

Men bortsett fra det: tror dessverre ikke på sånne mirakel greier nei- må nok slite for kroppen[:'(]

he he..nei...[&:]

Back
Topp