Tror dere jeg klarer det?!

Masse lykke til! Vi skal gifte oss i august og ordnet med de store tingene i sommer, som lokale og kirke. Men har faktisk ikke funnet kjole enda, så det må jeg få satt i gang med snarest! Det siste halvåret har gått så utrolig fort at jeg nesten ikke har merket det og plutselig var det 2011 og bryllupet nærmer seg. Så i dag har jeg sittet på nettet i flere timer og fått inspirasjon til invitasjoner som vi må få ut om ikke så lenge.

Det høres ut som at du får ordnet ting i en fei når du først bestemmer deg, så så lenge de store tingene klaffer og du ikke er super-nøye på alle detaljer, burde ikke dette bli noe problem! [:)]

Det hørtes forresten veldig sært ut med venninnen din som ikke kan komme pga. en 1-årsdag. Det tror jeg faktisk jeg hadde gitt beskjed om....

Takk for alle svar![:D]
Det begynner å komme seg nå, altså! [:D] Kirke, "lokale"(hagen[8D]), kjolen er bestilt, diadem kjøpte jeg i dag, farger er bestemt, maten er under forhandling, innbydelsene er klare oppi hodet mitt, så må bare finne riktig farger i butikken nå [8D] Men ja, nå skjer det ting, gitt [;)]
Men fotograf, ja..! Det har jeg jeg funnet ut at jeg vil legge litt penger i å få noe ordentlig. Men er det noen som vet hva som er billig og hva som er dyrt?

Forresten, en uke eller to etter at denna venninna mi, sa at de ikke kom hvis jeg ikke bytta dato, så kom det en liten melding hvor det virka som hun hadde rukket å tenke litt over hvor dumt det hele ble. Hun hadde jo sååå lyst til å komme, så hvis de fortsatt var bedt, så kom de da [8D] Hun får gjøre som hun vil, tenker jeg. Men hun kan ikke forvente så mye mer fra meg, hvis det ender opp med at de ikke kommer...

Back
Topp