Masse lykke til! Vi skal gifte oss i august og ordnet med de store tingene i sommer, som lokale og kirke. Men har faktisk ikke funnet kjole enda, så det må jeg få satt i gang med snarest! Det siste halvåret har gått så utrolig fort at jeg nesten ikke har merket det og plutselig var det 2011 og bryllupet nærmer seg. Så i dag har jeg sittet på nettet i flere timer og fått inspirasjon til invitasjoner som vi må få ut om ikke så lenge.
Det høres ut som at du får ordnet ting i en fei når du først bestemmer deg, så så lenge de store tingene klaffer og du ikke er super-nøye på alle detaljer, burde ikke dette bli noe problem! [:)]
Det hørtes forresten veldig sært ut med venninnen din som ikke kan komme pga. en 1-årsdag. Det tror jeg faktisk jeg hadde gitt beskjed om....
Det høres ut som at du får ordnet ting i en fei når du først bestemmer deg, så så lenge de store tingene klaffer og du ikke er super-nøye på alle detaljer, burde ikke dette bli noe problem! [:)]
Det hørtes forresten veldig sært ut med venninnen din som ikke kan komme pga. en 1-årsdag. Det tror jeg faktisk jeg hadde gitt beskjed om....