Tror dere jeg hadde kledd slik frisyre?

Hvis du vil ha bob, så anbefaler jeg deg å prøve en lang bob til å begynne med.
Jeg har fall/krøller i håret mitt, å må rette ut boben min hver dag.
Å tro meg, er ikke bare bare å rette den ut når det er sååå kort [:D]
Sliter nok som det er med den lange boben [8D]

kan legge ut bilde av lange boben min hvis du vil se?[:)]

ORIGINAL: McMor

Jeg har den nå, og det er fint hvis jeg gidder å glatte håret. Men ikke spesielt fint de aller fleste dager når jeg ikke gidder[:D]

Tror du hadde passet det, men det blir antageligvis litt arbeid på deg om du vil holde frisyren like fin hver dag[:)]

Sign[:D]

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: Labambie

Hvis man har en litt bred nakke, så er ikke bob særlig pent, min erfaring. Nå mener jeg å huske, skyt meg om jeg tar feil, at du var litt overvektig Krølla? Da får gjerne nakken en sånn type "valk" (har det selv) og da blir ikke bob særlig pent.

Hehe...jeg er nok mer enn litt overvektig...hehe...men det syntes ikke så godt i ansiktet, men valk i nakken har jeg ikke. Måtte kjenne etter faktisk...*lol* Nope, ingen nakkevalk.[8D]

Har du ikke? Når du bøyer hodet bakover, kjenner du ikke en rull? [:D]

JEG mener bob krever lang og slank hals.
Det er PENEST da.. men godt mulig du vil kle det likevel[:)][:)]

(jeg måtte lære det the hard way.. hehe! det var ikke pent på meg)

Enig med gollemor[:)]
Finest på de med lang slank hals.

Hvis man har en litt bred nakke, så er ikke bob særlig pent, min erfaring. Nå mener jeg å huske, skyt meg om jeg tar feil, at du var litt overvektig Krølla? Da får gjerne nakken en sånn type "valk" (har det selv) og da blir ikke bob særlig pent.

Hehe...jeg er nok mer enn litt overvektig...hehe...men det syntes ikke så godt i ansiktet, men valk i nakken har jeg ikke. Måtte kjenne etter faktisk...*lol* Nope, ingen nakkevalk.[8D]

Har du ikke? Når du bøyer hodet bakover, kjenner du ikke en rull? [:D]

Nå går jeg svært skjelden med hodet bøyd bakover, men ingen rull her i gården.[:D] Kroppen min er ganske rar.Jeg er liksom ikke så overvektig i ansiktet og på halsen, fra albuene og ned har jeg tynne armer og jeg har ikke så feite legger.Resten derimot er et kappittel for seg selv.[:D]

ORIGINAL: Regan

Har du og Gollemor forslag om åssen jeg burde klipt meg da? Håret her gror som gress.Jeg klippa det masse og stripa det for bare et par mnder siden og nå er det kjempe langt igjen.

ORIGINAL: Crazy LIny

Hvis du vil ha bob, så anbefaler jeg deg å prøve en lang bob til å begynne med.
Jeg har fall/krøller i håret mitt, å må rette ut boben min hver dag.
Å tro meg, er ikke bare bare å rette den ut når det er sååå kort [:D]
Sliter nok som det er med den lange boben [8D]

kan legge ut bilde av lange boben min hvis du vil se?[:)]

Ja vil veldig gjerne se bilde.[:)]

ORIGINAL: Regan

Har du og Gollemor forslag om åssen jeg burde klipt meg da? Håret her gror som gress.Jeg klippa det masse og stripa det for bare et par mnder siden og nå er det kjempe langt igjen.

Hva med å ta i litt..?
En kortere, rufsete frisyre.

Eller-

Kom over dette bildet, og denne sveisen er litt mykere enn boben til VicBec. kunne det vært noe?

ORIGINAL: Toppris

denne frisyren har jeg nå bare blitt enda lysere!
hadde tidligere langt nedover ryggen, litt oppklipt med fall i.

Gå for noe ala denne, Krølla [:)]
Men jeg tror du hadde kledd bob jeg. Tar jo ikke lang tid å rette litt på håret hver dag med turbotang.

klipp, klipp, klipp !!
Deilig med kortere og luftigere hår på sommeren, også ser man mer stelt ut når man har en sveis.

Denne er veldig enkel egentlig.. Jeg hadde den noen år, men nå har jeg lagt den ned [8D][8D] 

ORIGINAL: Lena Levegg

Denne er veldig enkel egentlig.. Jeg hadde den noen år, men nå har jeg lagt den ned [8D][8D] 

`

Litt for rufsete for meg.[8D]

Tror en bob vil ramme inn, og framheve ,ansiktet ditt på en helt annen måte enn din nåværende frisyre, du hadde sikkert passet det kjempe godt!

Back
Topp