Tror dere det stemmer at dette er gutt (bilde)?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hei dere :happy: På OUL i uke 20 fikk jeg vite at babyen i magen var gutt (og elles frisk og rask). Jordmora sa det var «helt åpenbar gutt».

Men ultralyd i uke 17.5 og uke 13 sa de «kanskje jente». Det er jo ikke så langt mellom uke 17 og 20, med så ulikt resultat :scratch Nå har familie og venner begynt å strikke og kjøpe gutteting. Så jeg ble usikker. Vi blir glad uansett hva det blir, men blir dumt om alt er blått også var det jente likevel.

Dette er bilde fra ordinær ultralyd der den jordmoren sa gutt. Hva tror dere? Er dette guttedeler:)? Det ser guttete ut, men så har vi jo klitoris jo jenter å da også.
Edit: bildet er tatt fra undersiden. Så er lår også ser man «penis» nedenifra

B1FB85F7-DD31-470A-B02D-E75E36FA34B5.jpeg

Last edited:
Det ser jo veldig ut som en gutt det der :P
Antar dette er et bilde av gutten underfra og opp :P

Jeg venter også jente, og der var det flatt. Tror definitivt gutt her [emoji23][emoji4]

Jeg venter også jente, og der var det flatt. Tror definitivt gutt her [emoji23][emoji4][/.

Haha ja jeg synes det minner om små guttedele jeg også :laughing002 Så din jente var helt «glatt» mellom bena? På min baby stakk det virkelig ut som u ser, så da er han vel gutt.

Last edited:
Det der er gutt, ingen fare med det.

Haha ja jeg synes det minner om små guttedele jeg også :laughing002 Så din jente var helt «glatt» mellom bena? På min baby stakk det virkelig ut som u ser, så da er han vel gutt.

Ja. Nå så vi ganske kort, men da sa JM - se her er det ingenting som stikker ut. Hun sa at det hadde det gjort hvis det var gutt [emoji4]

Jeg har en gutt fra før, og to i magen nå også, og det er ingen tvil for meg om at ditt bilde viser en gutt også [emoji28]
Har en jente fra før også, heeeelt annerledes [emoji4]

Jeg har en gutt fra før, og to i magen nå også, og det er ingen tvil for meg om at ditt bilde viser en gutt også [emoji28]
Har en jente fra før også, heeeelt annerledes [emoji4]

Ja da er du godt vant å se guttedeler på ultralyd hehe :)

Takk for svar alle sammen. Dere alle er jo enig i at der ligner veldig på det gutter har, så da stoler jeg på utsagnet til jordmor om at det var gutt. Så da skal slekta få lov å fortsette med blåstrikk:laughing002

Ser ut som en gutt :) jeg venter jente nå, hadde gutt sist. Med jente skal man se tre streker imellom beina (skambein og kritoris i midten) og her ser man en snopp :)

Back
Topp