Tror dere det mulig?

*Twixie*

Forelsket i forumet
Tror dere det er mulig å kjenne bevegelse fra babyen når man er i ca uke 12???
Jeg såurte jordmor og hun mente det var fint mulig.
Jeg har nemmelig kjent ting helt nederst i magen som jeg ikke får satt fingeren på.
Det kjennes ikke ut som noe av det jeg hadde tidlig i svangerskapet.

Kjennes ut som en fisk som spreller, og bobler som sprekker.
Sist kjente jeg ingenting før uke 18...

Jeg aner ikke jeg altså. Fikk jo se på UL at det var masse bevegelser og liv.

Mulig jeg er heeelt på jordet.

Det er mulig ja :) 
Jeg kjente ikke spark før i uke 16-17 med nr 1. Mens med nr 2 kjente jeg det i uke 11. <3

*TryllTryll* skrev:
Det er mulig ja :) 
Jeg kjente ikke spark før i uke 16-17 med nr 1. Mens med nr 2 kjente jeg det i uke 11. <3

Åh, så artig :D Da tror jeg nesten at det må være den lille jeg kjenner.

Jeg kjente det fra uke 14 sist :) så det er helt sikkert mulig!

Nå hadde jeg faktisk forventet sånne det er ikke mulig svar.

Men da er jeg overbevist om at det må være det :D

Gøy å lese at du kjenner liv så tidlig, og at andre har lignende opplevelser fra tidligere. I forrige svangerskap kjente jeg første tegn til liv i uke 14, så krysser fingrene for at jeg får kjenne tidlig denne gangen også.

Jeg har også kjent mye til dette den siste uka =) små bobler/poking , men turte ikke si det til dere, hadde tenkt til å spør legen om jeg kunne være lengre på vei i og med jeg kjennte bevegelse der inne. Så moro!

Det er mulig ja.Ei venninne av meg kjente daglig fra uke 13 :-) Jeg kjente daglig fra uke 15 i forrige svangerskap. Lurer på når jeg får kjenne denne gang !

Førstemann kjente jeg liv i uke 17 nå har jeg kjent liv fra ca uke 10...kjente noe i uke ni jeg misstenker for å ha vært livstegn. Det føltes så veldig anderledes ut....Kjenner ikke liv hele tiden eller kjempe ofte.,,

Men jeg vet jo nå mere hva jeg skal kjenner etter

Har også kjent det i ei uka snart :) Bobling i magen, kjente med lille i uke 14 sist :)

Kjente noe igår, som minte akurat som det jeg kjente i uke 14 sist gang! :)
Så er sikker på at det er fult mulig! <3

Back
Topp