Tror dere det er gutt eller jente?

Jeg vil gjerne vite kjønnet ..

Kinesisk fødselskart sier jente nå, men det sa gutt forrige gang og fikk jente ..

Jeg ble spådd med ring som ung jente, og hvis det stemmer med den spådommen så skal det komme 2 jenter nå .... Kan jo bli spennende .. ;)

Har en guttefølelse. Det hadde jeg sist også..
Vi skal vite kjønn, men holde det hemmelig for alle andre ;)

Jeg har en følelse om at det er en gutt :)

tørr ikke si noe, forrige gang tenkte jeg gutt, men var jente, så skal ikek helt stole på magefølelsen tror jeg :P
den er litt ivrig til tider

Jeg vet nå ikke helt med de kjerringrådene i den artikkelen, men jammen gleder jeg meg til å få vite kjønnet! Kunne ikke ramlet meg inn å vente, rett og slett!

Er så innmari nysgjerring og utålmodig...:D

Har forresten jentefølelse, men det tør jeg egentlig ikke å si/skrive, for det blir sikkert gutt... :p

jeg skal helt klart vite kjønnet.
Jeg har alltid hatt en følelse av at jeg kun får jenter.
Men i dette sv.skapet kjenner jeg at jeg er litt usikker....

Så vi får se :D

Har på følelsen at det blir gutt, har jente fra før. Vil så absolutt vite det, for her er "alt" rosa! ;)

Har ingen spesiell magefølelse. Lurer på om det er jente siden svangerskapet hittil er så forskjellig fra sist. Men det trenger jo ikke å bety noe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har to gutter så ønsker meg selvfølgelig ei jente denne gangen, men det blir garantert gutt igjen, vi kan visst bare lage gutter :knegg:

Jeg har helt trua for at det er en liten gutt som befinner seg i magen min. Å for ikke å snakke om, en greker gutt :P "tullet med kjæresten at jeg alt ser at det blir en greker, for grekere er ikke enkle" :P Kom fram til denne konklusjonen pga alt av å på som har vert den siste uken :P Å typen lo godt å sa seg enig :P

Tror selv vi venter en gutt:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå som jeg har funnet ut at det er to så håper jeg på en av hver :D

Jeg har en veldig magefølelse på at det er en liten gutt igjen :)

Jeg bryr meg ikke så mye på om det er gutt eller jente siden jeg har en av hver fra før, bare at det er friskt

mange av de mytene har vært omvendt for meg i de 2 andre svangerskapa mine å siden jeg ikke har noe kvalme *bank3gangeribordet* denne gangen så tror jeg jente :) både jeg og sambo har jo følelsen på 2 denne gangen, så jeg tror det enten blir en av vær isåfall eller så hadde det vært morro med 2 jenter siden jeg har 2 gutter fra før av :D

kan også nevne at jeg var veldig kvalm i begge de tidligere svangerskapa mine ;)

Ska hvertfall vita kjønn :) har 2 gutter frå før, håper på jente .. Men gutt er velkommen også :)

Back
Topp