Tror dere det er gutt eller jente?

Jeg tenkte på å starte en lik tråd tidligere i dag. Artig :)

Jeg har ingen formening egentlig. Men tenker litt jente.

Når jeg sammenligner med forrige svangerskap så tyder alt på at jeg skulle hatt en jente :p men ut kom en gutt :p

Denne ganger tenker jeg og forventer en gutt til :) selv om jeg hadde blitt gledelig overrasket om det viser seg å være jente :)

Når jeg sammenligner med forrige svangerskap så tyder alt på at jeg skulle hatt en jente :p men ut kom en gutt :p

Denne ganger tenker jeg og forventer en gutt til :) selv om jeg hadde blitt gledelig overrasket om det viser seg å være jente :)

Her sitter vi begge to med en følelse av at det er 2 gutter :) iværtfall 1 gutt:P og lille mor sier hun vil ha en lille bror så det gjenstår å se:D Håper virkelig vi finner det ut før jul:D

Hvem her er det som vil vite kjønnet på ultralyden? :)

Jeg vil vite :) min datter vil kun ha lillesøster... Hehe

Ska hvertfall vita kjønn :)

Skal helt klart vite det :D hadde aldri klart å vente! Og så gøy å kunne forberede seg ;)

Ingenting av det i artikkelen stemte med forrige svangerskap:p så jeg har nok ikke helt trua denne gangen heller;)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Føler på meg at det blir en gutt igjen,men det følte jeg lenge dør jeg ble gravid også;-)
Visste ikke hva det ble sist gang,legen som tok 3D ul trodde vi var gærne som tok 3D uten å ville vite kjønnet.Men når vi så bildene derfra sa vi begge at dette blir en gutt,og jammen stemte det.Vil ikke vite denne gangen heller:-)

Jeg har veldig på følelsen at det blir en gutt egentlig.. Men det er jo bare en magefølelse. 50 % sjanse for at det er rett :p

Maagefølelsen sier gutt, mens sambo tror det blir jente :) Jeg har luftet forslag om å ikke vite før fødselen, men jeg innser nå, at jeg rett og slett er aaaltfor nysgjerrig!! :D

Har en følelse at det blir jente her.
Har en gutt fra før :)

Følelsen på gutt. Har ei jente fra før :) Skal helt klart vite kjønn :)

Back
Topp