tror dere bildet er ekte?

illimilli

Elsker forumet
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.6803885

Så bildet på facebook og ble nysgjerrig på det, så måtte google. Artikkelen er jo skrevet for snart 3 år siden. Men finnes det bilder som er fra begynnelsen av 1800 tallet?

Er bilde+story om en kriminell fra 17-1800tallet som er ufattelig lik Anders Behring Breivik.

joda det finnes så gamle bilder. googla det eg også og det er faktisk det bildet de bruker på wikepedia.

ms.bonita skrev:
joda det finnes så gamle bilder. googla det eg også og det er faktisk det bildet de bruker på wikepedia.

Wikipedia er brukerstyrt da... hvem som helst kan logge inn og legge ut informasjon, så DET er jo ikke noe super argument for at bildet er riktig...

RekeKreke skrev:

ms.bonita skrev:

Wikipedia er brukerstyrt da... hvem som helst kan logge inn og legge ut informasjon, så DET er jo ikke noe super argument for at bildet er riktig...

hehe, var ikkje det eg meinte. bare en observasjon, siden dei andre bildene var fra filmen

Siden det er en gammel artikkel så skjønner jeg ikke hvordan det kan være falskt.
Ingen visste hvem Breivik var for 3 år siden, så jeg sjønner ikke hvorfor du stiller spørsmålstegn til det.

Jeg vet hvorfor.

Fordi mange konspirasjonsteoretikere mener at Breivik egentlig ikke er ett menneske, og at hele historien om han er fake, at han er plantet av Illuminati :D

Verdens første fotografi ble tatt i 1826 det - bildet som det refereres til ovenfor her ble tatt ti år etter...

Tøsa! skrev:
Siden det er en gammel artikkel så skjønner jeg ikke hvordan det kan være falskt.
Ingen visste hvem Breivik var for 3 år siden, så jeg sjønner ikke hvorfor du stiller spørsmålstegn til det.

Tøsa! skrev:

sign

*Meya* skrev:
Jeg vet hvorfor.

Fordi mange konspirasjonsteoretikere mener at Breivik egentlig ikke er ett menneske, og at hele historien om han er fake, at han er plantet av Illuminati :D

What???
Det må være den mest spenstige konspirasjonstorien jeg noensinne har hørt! emoticon Hva blir det neste? 

Æsj, han var skremmende lik!

Det bildet ble lagt inn på wikipedia i 2008 står det så da er det nok ekte og ikke manipulert

Har lest om Ole Høiland flere ganger, og samtlige ganger LENGE før 22.juli.
Sett bildene i da også.
Og som Tøsa sier- artikkelen er tre år gammel, hvorfor skulle det være falskt?

men han var skremmende lik ja!!

Back
Topp