Tror dere at dyr merket graviditeten?

Ja, det tror jeg...
Er hellig overbevist om at katten vår unngikk meg gjennom begge graviditetene, helt frem til uke 40 begge gangene.

Jeg hadde katt da jeg gikk gravid med emil. Og hun begynte å være litt rar. Helt i begynnelsen begynte hun hun plutselig å dra med seg mus hun hadde fanget med seg INN[&:][:'(] La de pent på gulvet foran meg[>:]
Helt sikkert for å vise at hun kunne hjelpe til med å fø dem mye verdensborgeren[:)] Synes det var litt søtt og jeg da.

Hun hadde aldri gjort det før, og gjorde det ikke at Emil ble født heller[8|]

Javisst merker de det! [:D]

Hadde en katt når jeg var gravid med eldste som fotfulgte meg hele svangerskapet. Om natten skulle hun ligge i armkroken min under dyna, hele natten. Det gjorde hun hverken før eller etter. Savner den katten [:(]

Et vennepar av oss har en hund som både under vennines svangerskap og mitt bare knurra til oss. Jeg var gravid med Linnea første gang jeg traff hunden og han ville omtrent ikke se på meg. Hver gang jeg kommer dit nå er han kjempeglad, hopper opp i fanget mitt og skal kose. Merkelig [:D] Forandret seg når jeg hadde født!

Ja!
Vi hadde en kjempesøt hund før, men da jeg ble gravid forandra han seg totalt. I begynnelsen ville han bare kose masse og gjerne ligge inntil meg med hode på magen. Var nesten litt nifst. Men så begynte han å vokte meg og bli agressiv mot andre[&o] Ville ikke dra på tur med mannen hvis ikke jeg var med og ble skikkelig slitsom.

Ja det tror jeg. Katten til mamma skulle så absolutt plutselig ligge på magen min og kose når jeg ble gravid med eldsteman. Dette er egentlig en litt sær katt, så var litt unormalt for han å være[;)]

Ja det tror jeg. Når jeg har vært gravid med alle 3 så har hunden gått i beina mine hele dagen. Viker ikke ifra meg. Passer på meg.
Og etter at jeg har født,  så har hunden passet på ungene. Når ungene har sovet i vogna, så viker ikke hunden vår vogna. Når de er blitt så store at de går, så går ho rett i beina deres og passer på.
Er helt sikker på at hunden vår har merket når jeg har vært gravid.

Jeg mener at dyr skjønner at det er smått på vei ja.

Da jeg var gravid med nr 2, kom katta til venninna mi oppå magen min og begynte å trå. Dette gjør hun kun med gravide, dette var før det vistes utenpå.

Back
Topp