tror d e någe galt....

Valentina*

Glad i forumet
Andre så har startproblemer me mens?

Eg amme jo ennå men va på tur t Alpene uden mini for någen uge siden....bare 4 dager...
då pompa eg meg, men fekk ikje pompa meg så mye så eg burde.

Så for 2 uge siden bjunte eg å kjenna sånn, imårå-får-eg-mensen type smerter, å tenkte d va jo ganske naturli å få d ijen siden eg ikje amma på natt lenger å ikje fekk pompa sjikkeli på turen...

har gått me mens-smerter i 2,5 uga nå [&:] d e vont...kåmme å går...men ingen mens dokke åpp. tok graviditets-test men den va negativ, så lure på koffor, å om andre har opplevd d sånn?

d går meg jo på nervenne, å eg bjunne å lura på åm någe e galt [:(]

Takke for svar!

Ikke godt og ha vont. Jeg ammer enda og har ikke noen tegn til mensen.
Kanskje din er like om hjørnet ? Om det ikke blir bedre får du ringe legen og ta en prat evt en lege time[:)]

ORIGINAL: Thep1

Ikke godt og ha vont. Jeg ammer enda og har ikke noen tegn til mensen.
Kanskje din er like om hjørnet ? Om det ikke blir bedre får du ringe legen og ta en prat evt en lege time[:)]

ja om den ikje komme innen ugå så bestille eg legetime, men off lige ikje sånne sjekker [&:]

ORIGINAL: mammacaroline

ORIGINAL: Frk_Rosa

Eg amme jo ennå men va på tur t Alpene uden mini for någen uge siden....bare 4 dager...

Så for 2 uge siden bjunte eg å kjenna sånn, imårå-får-eg-mensen type smerter, å tenkte d va jo ganske naturli å få d ijen siden eg ikje amma på natt lenger å ikje fekk pompa sjikkeli på turen...

har gått me mens-smerter i 2,5 uga nå [&:] d e vont...kåmme å går...men ingen mens dokke åpp. tok graviditets-test men den va negativ, så lure på koffor, å om andre har opplevd d sånn?

Takke for svar!

Kjenner meg godt igjen...
Jeg har såååå vondt i magen og hodet.. ja typisk menssmerter da.. MEN DEN KOMMER JO ALDRI!!
Fikk en blødning rett før jul som varte noen få dager... Men den har ikke kommet noen andre ganger enn den gangen.

Jeg også ammer og tar gr.test noen ganger i mnd siden jeg synes det er rart den ikke kommer...

Så jeg følger med på tråden om noen har en forklaring.. (om det finnes en...)
[:)]

Greit å vite at jeg ikke er den eneste hvertfall [:D]

ja d va gått å hørra at eg åg ikje e den einaste [:)]

å dessto marr eg tenke på d, jo marr vont bler d he he [8D] hate å ikje vida ka så sjer me kroppen min....

har ikje vont i håve men mage, rygg å litt uggen, veeeeeldi mye trøtt så trøtt at mamma tar mini om mårningen avogt....snufs!
sist eg va gravid viste d ikje på test når eg va 7 uge på vei, så kansje eg må ta ein t....men eg kan ikje fårstå at d e d heller siden eg amme å ikje hatt någe mens.

off nei hb d e någen her inne så kan j åss svar [:)]

Jeg aner ikke hva det kan være, men jeg sender over en klem ihvertfall!! 

Takke for svar!

Jeg har såååå vondt i magen og hodet.. ja typisk menssmerter da.. MEN DEN KOMMER JO ALDRI!!
Fikk en blødning rett før jul som varte noen få dager... Men den har ikke kommet noen andre ganger enn den gangen.

Jeg også ammer og tar gr.test noen ganger i mnd siden jeg synes det er rart den ikke kommer...

å dessto marr eg tenke på d, jo marr vont bler d he he [8D] hate å ikje vida ka så sjer me kroppen min....

har ikje vont i håve men mage, rygg å litt uggen, veeeeeldi mye trøtt så trøtt at mamma tar mini om mårningen avogt....snufs!
sist eg va gravid viste d ikje på test når eg va 7 uge på vei, så kansje eg må ta ein t....men eg kan ikje fårstå at d e d heller siden eg amme å ikje hatt någe mens.

Ja jeg også kjenner mye i ryggen og er veldig trøtt og uggen....
Så jeg har tenkt mye på om det kan være graviditet.. for de sier jo at man ikke trenger å få tilbake mensen for å bli gravid igjen, siden man får eggløsning før mensen.. hmm...

Hater å ikke vite hva som skjer med kroppen, har liksom vært vant til å få mensen på nøyaktig samme tid på dagen hver mnd før jeg ble gravid.. Så dette er uvant.. og KJIPT!

me har d iallefall ganske likt då, så viss ein av åss går t legen å får ein sånnen fæle gynekologisk sjekk så sleppe den andre [8D]
eg stemme for at du må gå, ha ha [8D]

hadde blitt gla om eg va gravid, sjøl om d egentli ikje passe så bra nå....men eg tror ikje eg e d...men eg må sjekka fordiom!
eg hadde åg veldi kontrollerte mens før...så dette e drid ja å udmattannes [:(]

ORIGINAL: BølleBella

Takk [:)]

Hatt det sånn jeg også! Menssmerter i to-tre måneder snart, men ikke heile tida da, men hver gang trodde jeg at den skulle komme.. Hadde ei lita blødning rundt nyttår.. Så lurte på ka det va, for har jo ikke hatt mens på flere år pga hormonforstyrrelser. Trudde kanskje noke hadde revna etter operasjonen i desember.. For gikk fort over. Så dinne mnd så fikk jeg jæ....lig vondt i ryggen, også var det skikkelig vondt i magen, spesielt når jeg trykte over livmora.. Så tenkte at det MÅ være noe galt.. Så fikk jeg fryktelig hodepine kvelden etter.. og der kom jaggu mensen! Slutta jo amminga heilt i november.. Har visst fått det sånn jeg hadde det da jeg var ung.. Skikkelig dårlig og vondt når mensen kommer.. Fysj! Men e jo glad den kom, for da e jo systemet mitt kommet i rute igjen da, da e noke riktig i alle fall!! Og det e jo fryktelig lenge siden sist, så hadde nesten glømt kor det va.. Den kunne godt venta til etter Thailand da.. Men skal ikkje klage!

eg har alltid menssmerter v eggløsning..[:D]
HYar hatt et par tilfeller tidligere der disse smertene har vart til mens.
Tror det er ganger jeg ikke får eggløsning. Fikk positiv el-test men mens kraftig forsinket..
El test viser kun hormonstigning, men ikke at eggløsning har funnet sted.

Dette var før vi begynte med prøverør.. Altså lenge siden..[:D]

Jeg ammer fortsatt, og minst 2 ganger på natta.. men likavel kjente jeg det begynnte å murre i "mens-systemet" da lillegutt bikket 6 mnder og begynnte å få flere måltider mat pr dag.. Gikk rundt å følte jeg kom til å få mensen når som helst i et par uker ca, og nå fikk jeg den for et par dager siden..

ORIGINAL: mklu83

eg har alltid menssmerter v eggløsning..[:D]
HYar hatt et par tilfeller tidligere der disse smertene har vart til mens.
Tror det er ganger jeg ikke får eggløsning. Fikk positiv el-test men mens kraftig forsinket..
El test viser kun hormonstigning, men ikke at eggløsning har funnet sted.

Dette var før vi begynte med prøverør.. Altså lenge siden..[:D]

Ååh huff, håper ikke smertene tyder på eggløsning...
For vi har vært uforsiktig de siste dagene...
[:-]

Satser på at det ikke tyder på eggløsning hos deg.. Her skjer det alltid.. Så trenger ikke teste for å
finne ut når den er.. :)

Takke for svar!

Ja jeg også kjenner mye i ryggen og er veldig trøtt og uggen....
Så jeg har tenkt mye på om det kan være graviditet.. for de sier jo at man ikke trenger å få tilbake mensen for å bli gravid igjen, siden man får eggløsning før mensen.. hmm...

Hater å ikke vite hva som skjer med kroppen, har liksom vært vant til å få mensen på nøyaktig samme tid på dagen hver mnd før jeg ble gravid.. Så dette er uvant.. og KJIPT!

me har d iallefall ganske likt då, så viss ein av åss går t legen å får ein sånnen fæle gynekologisk sjekk så sleppe den andre [8D]
eg stemme for at du må gå, ha ha [8D]

hadde blitt gla om eg va gravid, sjøl om d egentli ikje passe så bra nå....men eg tror ikje eg e d...men eg må sjekka fordiom!
eg hadde åg veldi kontrollerte mens før...så dette e drid ja å udmattannes [:(]

ORIGINAL: BølleBella

Takk [:)]

hehehe.... Måtte le litt no... !
" Jeg stemmer for at du tar gyn.undersøkelse" !!!! hehehe [:D]

Jeg venter til mensen kommer... eller testen viser positiv... eller ... vent.. jeg venter på mensen jeg !! [:D]
hater mensen når den kommer, men denne gangen lover jeg å være glad og fornøyd når den endelig dukker opp!!
Kjære gud la mensen komme !!! [:D]

he he he, så du tar ikje den utfordringen på strage arm nei [8D]

veeeeeldi enige me deg, JA TAKK MENSEN!!! KOM KOM!!!!! [:D]

Tusen takk for svar [:D]

D hjalp veldi. E ganske rolige nå å tenke at d enten e eggløsning, eller at mens bare har startproblemer [:)]

he he, eg så hadde kjøpt to nye graviditetstester idag... what a waste [8D] ja ja, eg får spara de t me sga bjunna å prøva på nestemann......................... så kansje blir åm ett år eller någe [:)]

Jeg hadde sånn i lange tider før mensen kom.. tror bare det er en slags laaang pms [8D]

Back
Topp