Tropesommer

~Stjernemor~

Elsker forumet
Er det spådd trope-sommer i år?

det var spådd varmeste sommeren på 150 år tror jeg

Ah, la oss håpe at det stemmer!

Da vil vi få full uttellig for bassenget vi bygde i fjor[;)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

håper dem tropesommern slår til i nord også[:D]

ORIGINAL: helenmamma

det var spådd varmeste sommeren på 150 år tror jeg

jupp

ORIGINAL: hildemor1

håper dem tropesommern slår til i nord også[:D]

håper jeg og!![:D]

Håper det blir bedre enn i fjor uansett.. Alle sommerklærne jeg kjøpte til minien ligger i en skuff enda med lappene på [:'(]

ORIGINAL: Linda29

Håper det blir bedre enn i fjor uansett.. Alle sommerklærne jeg kjøpte til minien ligger i en skuff enda med lappene på [:'(]

Sånn er det her og[:'(]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

ORIGINAL: Linda29

Sånn er det her og[:'(]
Har kun kjøpt to singletter til han i år.. Vil ikke kaste bort like mye penger igjen [8D] Men må vel ut og kjøpe litt til. Han kan ikke svette seg ihjel heller [;)]

Mye som ble lite brukt her også...Men han hadde sommer klær i 86 i fjor, og det kan han ha i år også[&:][8D][:D]

Alle må bare kaste seg ut i en vill soldans, DA blir det sol nemlig!
Man vet jo ikke før man har prøvd i det minste![:D][:D][:D][:D][:D][;)]

De som SPÅR sier vel såmangt.

De som lager tremånedersværmeldinga, de seriøse (meterologene), sier at sommeren vil bli 0,5 til 1 grad varmere enn gjennomsnittet i "noramlperioden" som er på 60-tallet eller noe sånn. Og det som er, de somrene vi kan huske, de ER 0,5-1 grad varmere enn den normalperioden, fordi det har blitt litt varmere. Så det langtidsvarselet fra meterologene sier, er egentlig at sommeren vil bli helt gjennomsnittelig.

Back
Topp