Trooor jeg er gravid :)

MorMonsen

Forelsket i forumet
Fikk en svak positiv test i dag, men riktignok ikke innen korrekt testtid. Testen ble først positiv etter ca. 15 minutter. Dette har jeg erfart tidligere når jeg har testet 4-5 dager før ikm, og da at jeg vært gravid. Fremdeles 5 dager til ikm, så mye an enda skje, jubler altså ikke enda. Ganske høy risiko for at noe går galt når man faktisk bare er tre uker på vei. Men om mensen ikke har kommet om en uke - da skal jeg juble :)
 
kjempe spennende. ta en ny test i morgen tidlig, så ser du om den kommer raskere da. :D
 
Så spennende!!!! Håper den sitter :)
Ta en ny test for å se om den kommer raskere ja!! Er så herlig med positive tester!!!!

 
Da har jeg testa igjen. Midt i morgenkaoset med ettåringen og treåringen glemte jeg å ta tida, men den ble iallefall raskere positiv enn i går - muligens innen tiden :) Gravid er jeg nok ja, så nå håper jeg bare den sitter!
 


MorMonsen skrev:
Da har jeg testa igjen. Midt i morgenkaoset med ettåringen og treåringen glemte jeg å ta tida, men den ble iallefall raskere positiv enn i går - muligens innen tiden :) Gravid er jeg nok ja, så nå håper jeg bare den sitter!


åååå så gøy!! 
krysser alt jeg har for at lille spiren sitter!!!
 
Gratulerer med spiren
 
Back
Topp