Trooooooooneeeeeeee!

Hehe.

Husker ikke nick whatsoever, så kan nok hverken stilne din eller min nysgjerrighet. :P

For som nevnt, NAVN er jo ikke min sterke side.  Som nevnt over, det tok meg ti år før jeg fant ut hva broren din heter liksom :P

Men de fleste jeg har "sett" her inne, har jo vært folk på min alder, så om du vet hvem de er jo heller usikkert :P

Oh, kom på at jeg "fant" dattera til en tidligere sjef her inne også en gang :P

Uttrykket "avstandsforelsket" passer godt ja,  he he!!

Var så pass stor avstand at du aldri fikk med deg navnet hans, ha ha ha ha ha ha!!!!

Syntes hele den greia der er utrolig vittig altså!! 

Han gikk jo i klasse med storesøstra til bestevenninna mi, og dermed var han jo "stor og skummel og tøff" :p hehehehe

Trone skrev:
Han stor og skummel, ha ha ha ha ha ah!!!!!! Nå har jeg hørt det også!! He he he!

Men jeg skjønner hva du mener :p

^_^

Han kjente ikke igjen navnet ditt, så jeg må vise bildet ditt på fb til han en av dagene, he he!!
Men han lo godt da og sa han visste ikke helt hva han skulle si,  he he eh!!!

Han kom hjem i daaaaag! :) Oh lykke :) 

Yey, alltid kjekt når brødre kommer hjem! Her er fetteren min Down Under, og selvom vi til vanlig bor 40 mil unna hverandre, og sees ikke så ofte. Så er det rart at han er sååå langt borte. Sukk.  "Håbe 'an kjæme heim snaaaaaaart!".

Ikke så rart at han ikke kjenner navnet mitt igjen, for det første var jeg en grå mus, som ikke hadde så mange venner på barneskolen.  I tillegg har jeg skiftet både fornavn og etternavn siden den gang ^^   Men kan sende deg noe mer info på Fb ^^

Jeg vil bare si at jeg er veldig nysjerrig på bryllupsbildene dine Trone! Nå har det jo gått noen ord om at du var helsikkes smekker! :D

Har forresten sendt deg en melding med omtrent fullt navn og personalia.  Og et halvguffent bilde fra fjortistida ^_^

Jeg. Dør. Litt. På. Meg.

Miss Hormontroll skrev:
Jeg vil bare si at jeg er veldig nysjerrig på bryllupsbildene dine Trone! Nå har det jo gått noen ord om at du var helsikkes smekker! :D

He he he!!! Det er jo alltid koselig å høre da! :) Hjelper på en gammel sliter det, hihi!!!

Mulig jeg legger ut noen bilder en gang ;) Men blir så teit å legge ut en tråd med bare bilder av meg selv og oss, ha ha ha ha!!! 

Ligger noen bilder på bryllupsgalleriet her, så får du gjette hvem av de vi er :P
http://fotograffinseth.no/

Trone skrev:

Miss Hormontroll skrev:

He he he!!! Det er jo alltid koselig å høre da! :) Hjelper på en gammel sliter det, hihi!!!

Mulig jeg legger ut noen bilder en gang ;) Men blir så teit å legge ut en tråd med bare bilder av meg selv og oss, ha ha ha ha!!! 

Ligger noen bilder på bryllupsgalleriet her, så får du gjette hvem av de vi er :P
http://fotograffinseth.no/

AHA! Bildene fra hamresanden tipper jeg er dere! Isåfall... nyyyydelig!

Trone skrev:
Viste det gamle bildet til min bror og han husket deg :) 
Han husket at du var veldig sjenert :) 

Det var jo nesten en underdrivelse.....^_^     det var jo så vidt jeg turte å snakke med meg selv.

Trone skrev:
He he he he!! Men gøy han husket deg da! :) 

Ja sant, overrasket over det gitt.  Jeg trodde faktisk _ingen_ husket meg. :P

Back
Topp