Trones skoskap

caracara

Forumet er livet
Er det du som har disaina disse, liksom, Trone? [:D] Tror lille snegle skal lage en matchende stumtjener snart.
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90181124

*fnis*[8D][8D][8D][8D]

HAHAHAHAHA!!!!! Fy faderen jeg ble skuffet nå!! Trodde det var noen skikkelig geniale skogreier (noe jeg har xtremt behov for sukk),
men disse her er jo ikke godt til noe jo.. Har sett på de tidligere nemlig hehehe!!

Skal saksøke IKEA for bruk av navnet mitt jeg!! jeg trenger ikke penger av de nøyer meg mer enn nok med gavekort på ett par hundre tusen[8D][8D][8D][8D]

HAHA[:D]

ORIGINAL: Snickers

*fnis*[8D][8D][8D][8D]

vi har denne og den er no skikkelig drit [:'(] hehe.. men greie til å oppbevare ikke sesong sko [:D]

Jeg har to stk, jeg! Altså seks skuffer! Funker knallbra!! Hvert av mine barn har to hver---øverst ligger luer og pannebånd og under er skoene!! Også har vi dem i slik høyde at kidsa, de store ihvertfall, kan legge tingene sine oppi selv....[;)]

Har også tre av de, men de er ikke egnet til sko, synes jeg, mer som snickers sier - til luer og sånn! ikke at jeg bruker de da.

Jeg har to stk, jeg! Altså seks skuffer! Funker knallbra!! Hvert av mine barn har to hver---øverst ligger luer og pannebånd og under er skoene!! Også har vi dem i slik høyde at kidsa, de store ihvertfall, kan legge tingene sine oppi selv....[;)]

Aaaah, det var smart [:)][:)][:)][:)]
Da skal jeg skifte om gitt [;)] må jo fungere mye bedre :) for man får ikke plass til så mange sko der nei [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

Aaaah, det var smart [:)][:)][:)][:)]
Da skal jeg skifte om gitt [;)] må jo fungere mye bedre :) for man får ikke plass til så mange sko der nei [;)]

Nei, man gjør ikke det....men man får plass til mange par barnesko!

ORIGINAL: sorciere_

kvar gong eg ser denne tråden leser eg "Trones utroskap"...... [8|]

Det var det JEG også trodde først!! Men jeg turde ikke si noe! Hahahahahha!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: sorciere_

kvar gong eg ser denne tråden leser eg "Trones utroskap"...... [8|]

Det var det JEG også trodde først!! Men jeg turde ikke si noe! Hahahahahha!!! [:D][:D]

Hahaha!!:) Godt det ikkje berre er meg som har ein skjult dysleksi!!;) :)

Back
Topp