Trone og Dollface!

Tekanna

Forumet er livet
Sommerfuglene
Æ kjæme i mårra! 

Når passer det for dere a?

Tirsdag veit jeg jo ikke passer for hverken meg eller deg,  men jeg er nede fram til rundt den 25, så vi finner nok en dag. :)

Kommer ikke før 19:30 i morgen med toget, så er vel ikke hjemme før 20:00 tipper jeg.  Så da blir det bare å sløve an tenker jeg :P

Og jeg gleder meg masse forresten til å komme meg nedover å endelig ta sommerferie! 

Fordelen med å være student er at man har 2 mnd ferie :P

Tefruen skrev:
Og jeg gleder meg masse forresten til å komme meg nedover å endelig ta sommerferie! 

Jeg hadde 3... Åssen skole går du på'a?

Dollface skrev:

Tefruen skrev:

Går på Høgskolen i Oslo :P

leverte siste eksamen på fredag, har en fremføring i morgen (før jeg setter meg på toget), så er det fri frem til midten av august.

Tefruen skrev:

Dollface skrev:

Tefruen skrev:

Går på Høgskolen i Oslo :P

leverte siste eksamen på fredag, har en fremføring i morgen (før jeg setter meg på toget), så er det fri frem til midten av august.

Knegg... jeg var vel ferdig 21 mai i fjor, og begynte opp igjen 18 august?

Og sånn var det alle tre åra.. for jeg satt i studierådet og argumenterte for at å utvide studieåret var bare dumt, pga utbetalingene fra lånekassa som stanser 15 mai

*mumlemumle*

Trone skrev:
Hvor skal du være hen da? Der vi er fra eller? :p

. Jepp. Veksler litt mellom nede i rundkjøringa og helt oppe dit 32-bussen går :p men skal i første omgang være oppe hos min far.

Skal vi prøve på onsdagen? Kom på at torsdagen er det sommerfest i barnehagen fra 15-1730, så rett på avslutning med korpset 17-19 og hele helgen har jeg landstreff her nede. 
Glemmer jo hvilken uke og alt jvi er i! :/ Hehe!!

Men neste uke har jeg ikke skrevet ned noe på planen :)

Neste uke har jeg huset for meg sjæl, så da er det bare å ta turen opp!

Og onsdag høres bra ut, ingen planer er lagt da. :)

Når, og hvor og tid og sånn? Med unger eller uten?

Går over på sms jeg Trone ;)  

Back
Topp