Trone is back!!!

soffy81

Elsker forumet
WIIIIIIIIIIIIIII!!!
Fortell fortell!!!

Etter du er ferdig med å lese alle trådene.....[:D][:D][:D]

Haaaaaalloooooooo Troooonemooooor! [:D]
Har du hadd det fiiint? [:D]

hipp hurra

.............og er nå i full gang med å svare på ALLE tråder....he he......Trone, Trone, Trone, Trone hele veien nå...he he.....[:D]
Flinka vår.....og så snill da...[:D][:D][:D]

HAHAHAHA!!!!! Tenk hvor fattig livet mitt hadde vært uten dere altså!! Hehehehe!!!![:D][:D][:D][:D]

Skal oppdatere tråden min jeg, hehe!! Måtte bare gå gjennom alle de 8 skravlete sidene med nye innlegg først, hehe!! Ikke alle tråder jeg har klart å svare i da, for øynene mine går i kryss sukk!!

ORIGINAL: Trone

HAHAHAHA!!!!! Tenk hvor fattig livet mitt hadde vært uten dere altså!! Hehehehe!!!![:D][:D][:D][:D]

Skal oppdatere tråden min jeg, hehe!! Måtte bare gå gjennom alle de 8 skravlete sidene med nye innlegg først, hehe!! Ikke alle tråder jeg har klart å svare i da, for øynene mine går i kryss sukk!!

MEN DU TRENGER DA IKKE Å SVARE PÅ ALLE DA!!!!!
Pass heller på deg selv du!!!!

..............ja, jeg vet at du ikke kommer til å høre etter!!!!..............

Hahahahahaahaha!!!! Har du funnet ut at jeg lukker ørene? hehehehe!! Skjønner ikke hva du mener? Tjihi!!![:D]

Men nå orker jeg ikke svare på flere i kveld, for nå har jeg oppdatert tråden min og skal stupe til senga. Grrrrriiiiiiisetrøtt ja! hehe!!

Natti mine nydelige!!! *smaaaaaaaaaaaaaaaask*!

Og ps, det er herlig å være tilbake igjen![;)]

Hallais snuppa[:)][:)] Vi har hatt bursdagskalas idag med egenkomponert bursdagskrone og kake vi[:)]

ORIGINAL: Trone

Hahahahahaahaha!!!! Har du funnet ut at jeg lukker ørene? hehehehe!! Skjønner ikke hva du mener? Tjihi!!![:D]

Men nå orker jeg ikke svare på flere i kveld, for nå har jeg oppdatert tråden min og skal stupe til senga. Grrrrriiiiiiisetrøtt ja! hehe!!

Natti mine nydelige!!! *smaaaaaaaaaaaaaaaask*!

Og ps, det er herlig å være tilbake igjen![;)]

Var det jeg skjønte ja....SELEKTIV HØRSEL KALLES DET.....[:D][:D][:D]

Godt å ha deg tilbake også....er så stille uten deg!!!!
Kan ikke vente til LT¨....gleder meg SÅNN til å møte deg!!!!!!!!!!!!!!!!

.....og alle dere andre også så klart!!!!!!!!!

Back
Topp