Trone har vært på UL

Frk.Nikki

Elsker forumet
Hei alle sammen!
Da skal jeg sladre litt for Trone som har vært på UL i dag:

Alt så flott ut med Lille Fredrik

og hun er beregnet til å være 20+1 i dag!
(Trone kommer med bilde senere i dag .- når hun er online igjen;)

Så jeg vil gratulere med overstått UL, for at Prins Fredrik er perfekt og for at du er halvveis (igjen) i dag

Hurra!!!!

Åååååå, så bra!! Gratulerer Trone

Hurra:) Flott navn=)

Gratulerer med lille prinsen [:)][:D]
Gledings til bilde[:D]

JIPPI!!! Så godt at alt fortsatt var bra med lille Fredrik!! [:D][:D][:D]

ååååå gratulerer Trone [:)][:)][:)]
gleder meg utrolig masse til å se bilder :))))
Hun ble ikke satt noe fram eller tilbake da?? eller?

uansett.. kjempe bra at lille Fredrik(utrolig fint navn) har det bra og alt var bare velstand [:)][:)][:)]

Gratulerer så mye med lille Fredrik!!![:D]

Gratulerer med lille Fredrik prinsen i magen[:D]

ORIGINAL: dilleba

Gratulerer med lille prinsen [:)][:D]
Gledings til bilde[:D]

Tuuuusen takk alle sammen!! [:D][:D][:D][:D] Jeg ble ikke satt verken frem eller tilbake noe dager, så det var jo kjempe! [:)]
Fredrik ble målt til 21 cm lang og jordmoren brukte 50 minutt på ultralyden [:)] Gikk gjennom hele kroppen kjempenøye og alt så helt perfekt ut. Morkaken min ligger foran og kjempefint. Han lå i hodeleie ( har hun skrevet, men på ultralyden så så vi at han lå med hodet nedover på min høyre side, dersom dere skjønte den? Hehhe), så det var flott!

vi fikk ikke bilde med hjem av kjønnet da, men for å si det sånn. Hun fryste bildet når han spredde beina og nok en gang så var det ikke tvil i at den middagspølsen var noe helt annet enn en middagpølse med to poteter til altså, hihihihi!!!!!!!!!!

Skal laste inn bildet her, må bare legge den superstolte storesøsteren først, hehe!!

Gratulerer[;)] Flott navn dere har valgt![;)]

ORIGINAL: Trone

Her er to av bildene vi fikk i dag [:)][:)][:)]

Så fine bilder av gutten deres!!
Han er jo allerede en sjarmør jo

Jordmoren sa at det var ikke noe rart at jeg fikk vondt av og til når han sparker og slår, for han er en stor gutt som liker å ligge nedi bekkenkroken og sparke, hehe! Han sparket en del ganger som vi så på skjermen og DA skjønte samboern at det er trøkk i den gutten, hehe!!
Er så spent på hvordan han kommer til å se ut!!! Gleder oss til uke 29 ca, for da skal vi inn på ny 3D og se ansiktet hans. Lille prinsen min!!! [:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp