Trondhjem's jenter

..Lykke..

Elsker forumet
Hvor er den fineste bade plassen i Trondheim?
Samme om det er sjø eller vann[:D]
Tips takk[:)]

Ringvebukta:) Der kan barna få seg en is i varmen også..! I tillegg er det en sånn "betonggreie" ned i sjøen så man slipper gå på steinene.. Sentralt er det også[:)] Ellers har du jo Lian, Kyvannet osv (ferskvann), men der er det så mye humbug i vannet[8D] 
Øysand er et godt alternativ til barnefamilier (langgrunt, kiosk, volleyballbane, stooort), men det ligger et stykke utenfor byen..

Hvor er det de har fått til bake larver i vannet da? husker ikke hvor i trondheim det var :/

Hehe.. nei.. ikke jeg heller! Men så blir det feil side av elva også da[8D]

Takke meg til Estenstaddammen, Tømmerholtdammen osv[:D]

er mest fan av saltvann jeg da - så midtsand, storsand (begge utover malvik og den veien) eller Øysand er mine favoritter[:)]

Væreholmen ja! Den hadde jeg glemt..! Men er et lite stykke unna byen det også da[8D] Men ikke såå langt som Øysand[:)]

ORIGINAL: Niceday

er mest fan av saltvann jeg da - så midtsand, storsand (begge utover malvik og den veien) eller Øysand er mine favoritter[:)]

Midtsandtangen er verdens beste badeplass, og ellers strendene rundt området Malvik også. Jeg er helfrelst!
Nedturen er jo at de ikke har fått opp kiosk på Midtsandtangen da, hadde vært godt med en is. [:)] Og jeg farter mye heller ut mot Malvik enn å bade på Lade. Fysj for et tang"paradis" [:'(]

Tømmerholdtdammen (ferskvann) er et lite paradis hva beliggenhet og området rundt angår synes jeg, meeeen kaldt i vannet! [:o] Ligger høyt oppe og skyggete til så er nok derfor.

Tusen takk for svar jenter[:D]
Får besøk av et vennepar med en liten jente,så da må vi bade[:D]

ORIGINAL: PersillesLille

ORIGINAL: Niceday

Midtsandtangen er verdens beste badeplass, og ellers strendene rundt området Malvik også. Jeg er helfrelst!
Nedturen er jo at de ikke har fått opp kiosk på Midtsandtangen da, hadde vært godt med en is. [:)] Og jeg farter mye heller ut mot Malvik enn å bade på Lade. Fysj for et tang"paradis" [:'(]

Tømmerholdtdammen (ferskvann) er et lite paradis hva beliggenhet og området rundt angår synes jeg, meeeen kaldt i vannet! [:o] Ligger høyt oppe og skyggete til så er nok derfor.

Var faktisk der idag.. Estenstad, Tømmerholt og Blaklidammen.. Ikke kaldt asså! Var noen som hadde med termometer og la ut et stykke ut i vannet - 23 grader[:D] Deiliiig!

Back
Topp