Trondheimstreff???

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Spør den treffhekta trønderen![8D]

Elsker å møte nye mennesker og har så lyst til å treffe dere oppe i Trøndelag! Jeg er "hjemme" fra 12-20. mai nå og kommer oppover igjen 17./18. juni.... Hva med et treff trønderberter???[:)][:)]

Passer veeeeldig bra med treff 19. mai feks!!!!!![;)]

ORIGINAL: mygirl26

JAAAAAAAAAAAA[:D]

Jeg er med...

Så bra!!! Skal vi prøve å få det til den 19.?? Hadde vært så moro å truffet dere!!![:D][:D]

ORIGINAL: Himmelblå

Jaaaa, jeg er også med.. Passer bittelitt dårlig den 19, men tror jeg skal klare det..  (Sambo skal opr den 18. mai, og han skal passes på det første døgnet..Men regner med det går bra å dra ifra han dagen etter opr..... :P )  Ellers så passer det veldig godt dagene etter den 19... :P

[:)][:)][:)]

haha, så nå at du svarte da jeg skrev forrige innlegg!

huff, operasjon er ikke kult.. Får det ikke til den 20., da reiser vi tilbake til Oslo... Men kan den 18., men det passer garantert dårligere med tanke på sambo din! Håper du får til å snike deg ut et par timer den 19.![:)][:)]

Kan dere ikke ta det litt tidligere ? Jeg er der frem til 16.mai...

ORIGINAL: Felice

Jeg kan dessverre ikke før den 16. Dumt at det ikke passet da! Men du får bli med på landstreffet eller et oslo treff, felice![:)]

ORIGINAL: hunnykaos

Jeg kan dessverre ikke før den 16. Dumt at det ikke passet da! Men du får bli med på landstreffet eller et oslo treff, felice![:)]

Ja, det var dumt men sånn er det. Dere får kose dere.
Landstreff blir litt for store forhold tror jeg.[&:]

ORIGINAL: hunnykaos

Ja, det var dumt men sånn er det. Dere får kose dere.
Landstreff blir litt for store forhold tror jeg.[&:]

hahah, blir jo ikke såååå mange da... Oslo treffet sist var vi vel 16 stk tror jeg! Moro det!!

Den 19. starter pappan til lillegull permisjonen sin og jeg skal jobbe et par uker[:(]

Menatte jeg kan sende sambo og Kaja Isabel[:D]siden hun kjenner jo Fredrik[:)]

ORIGINAL: babyensmamma

Nesten så jeg får lyst til å ta turen! [:D]

Jaaaaa, bare bli med oss det! Mammaen min har massevis av plass i huset til flere![:)]

ORIGINAL: *aischa*

Den 19. starter pappan til lillegull permisjonen sin og jeg skal jobbe et par uker[:(]

Menatte jeg kan sende sambo og Kaja Isabel[:D]siden hun kjenner jo Fredrik[:)]

Det var dumt det kræsja da... Men bare å sende pappaen med lillegullet du, bare koselig det vettu!

Back
Topp