Trondheimsjenter

MBS

Glad i forumet
Takk for en koselig kveld i går. Vi får da praten til å gå selv om vi ikke kjenner hverandre så godt, det er jo bra [:D] Har en tendens til å prate litt selv jeg...kremt [:D] Ser fram til neste gang.

Takk for i går ja! Var kjempe koselig!! Neste gang har vi kanskje alle fått en baby[:D] Spennende!

ORIGINAL: nå blir vi 3

Var kjempekoselig! Gleder meg til neste gang[:D]

domt at det ikke ble by tur på mæ,,men satse at det blir i gjenn hvist æ ikke får før no da

kjempekosli å hilse på dere, blir nok flere ganger også håper jeg! artig å møtes flere i samme situasjon :)

var forretsten hos fame i dag, på den bildeframvisningen...fikk se ca. 20-30 bilder, hvor jeg fikk velge ut 10 selv...om noen dager får jeg et brukernavn og passord og kan visstnok logge inn på fame sine nettsider og få tilgang til bildene der.. I tillegg fikk jeg ett gratis bilde med ramme, alt gratis. Så vet dere det :)  Men pass på, de prøver å selge på mer mer mer! Gjelder å holde seg hard ;) Blir jo å bestille skikkelige bilder når lillemann kommer, så de vil nok tjene på meg uansett da:)

også fikk jeg endelig sendt inn permisjonsøknaden til nav, kanskje på tide :)
Så nå begynner ting å komme på stell, kjøpte inn et par pysh til lillemann også i dag..tjihi..

God helg flickor!!

Back
Topp