Trondheimsjenter

hemmelig2011

Forelsket i forumet
Vi vurdere å flytte til Trondheim, og har derfor lyst å høre hva dere sier om Trondheim:)

Hvorman burde bo, lett å få bhg plass osv.

Vi vil gjerne bo der det er barnevennlig, fint område,men ikke sviiiiindyrt:)

Han har fått et godt tilbud på en selger jobb,så han er borte 1 uke av gangen, og da kan ikke jeg ha jobb der man må jobbe kveld.

Har vært litt på Finn.no og Nav.no
men bare lurer på hva dere selv synes[:D]

Jeg synes Trondheim er en fin plass å bo!!
Jeg bor på Heimdal, og her tar det ca 20 min med bussen inn til byen og jeg har mange kjøpesentrer i gangavstand.
Vi fikk lett bhg plass her på Heimdal!

Hvor kommer du eventuelt flyttendes fra da?[:)]

jeg bor på byåsen,kjempe fint og veldig barnevennlig,nære skog og mark[;)]

noen flere[:D]

Elsker Trondheim! :-D
Vokste opp på Sverresborg/Byåsen og syntes det var flott med nærhet til skogen, men nå har jeg flyttet til Rotvoll/Nedre Charlottenlund.
Det er et paradis for småbarnsforeldre, ingen gjennomgangstrafikk og rett ved stranda!

Vi bor i Bratsberg, er ca 20 min med bil fra sentrum. Er på litt på "landet", men det blir mer og mer utbygd, vi stortrives i hvert fall! Er et barnevennlig og veldig trivelig sted[:D] Er flere private barnehager og en offtenlig her tror jeg, men om de er lett å komme inn i vet jeg ikke. Mini skal forhåpentligvis begynne til høsten[:)] 

Det er vel full barehagedekning i Tr.heim, så spiller vel ingen rolle hvor du bor ifht barnehageplass! (Såvidt jeg har forstått det iallefall!)

Min stemme går til Byåsen, har både dyre og billige strøk her, masse natur, og kort tid til sentrum.

ORIGINAL: Destiny85

Jeg trives i Romoslia jeg da[:D]
Det er 10 min unna sentrum, 10 unna Heimdal og 10 min unna Tiller (Der er alt du trenger av butikker iaf).

Var litt skeptisk når vi flytta hit pga rykter om området (var mye kommunale leiligheter her før, og en del alkoholikere), men jeg har ikke sett en eneste full person. De som bor her er trivelige, og de som flytter hit sies aldri flytter ut av området. Sentrumsnært som du sikkert har skjønt, mye natur, kort vei til helsestasjon, butikk, post, skole og barnehage. Eneste ulempen er at de ikke har ungdomsskole her nede.

Billig er det her og, kjøpte oss nyoppusset 3-romsleilighet for 3 år siden (da boligprisene i byen var på topp) og betalte hele 1,3 mill. Fellesgjelda er på 77 000 kr og 2850 kr i husleie.

Absolutt verdt en vurdering[;)]

Romolslia har lenge hatt et dårlig rykte, men det er virkelig på vei til å snu. Det kan lønne seg å kjøpe mens det enda er billig og folk ikke har skjønt at det er et bra sted ;-)
Bare tenk på Bakklandet f.eks. Det var jo bare slum før i tiden og hadde svært lav status. Blitt kjempepopulært nå -og dyrt!

Trondheim er en flott by og bo i! [:D]
Bor selv på Lade, der er det utrolig vakkert og masse fin natur!
Men minusen er at det er ganske dyrt..

You must log in or register to reply here.
Back
Topp