• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Trondheimsjenter?

Bor også i Trondheim :) Er 31 og har termin 4. mai. Godt forslag med treff etterhvert :)

Helt enig der:)

rita. skrev:

Lollimoi skrev:

rita. skrev:
Vi må få til et treff etterhvert da!

Et treff hadde vært gøy:)

Vi kan jo vente til vi har kommet litt i gang med det nye året, og til alle er halvveis og slik?

Bor på Melhus. Er straks 28 år, og har termin 31 mai:)

Begynner vi å nærme oss at vi kan treffes kanskje?

Ja, vi er vel de fleste over halve tiden nå?:-D

Er nok det, for jeg har termin helt på slutten, og jeg er nå over halvveis å vel så det nå :D

Selv har jeg ikke overflod av penger, så for min del, trenger vi ikke å treffes på det dyreste stedet da :P Også kan det jo være opp til hver enkelt om de vil kjøpe mat eller ikke??
Eller vil han heller møtes hjemme til noen?

Når på dagen/kvelden passer det best for de fleste da?
Og hvilken dag i uka er den beste?

Har ingen forslag til hvor man kan møtes, men det kommer egentlig på det samme for meg:) Jeg er ledig alle dagene jeg unntatt på mandag og fredag:-D

Kan vi ikke bare møtes på kafé da? 
Hvis vi blir mange er jo Tulla Fischer i nordre et koselig sted med masse plass;)
Vi bør kanskje planlegge litt i god, eller?

Heihei, jeg bor også i Trondheim, er 23 år, har termin 31 mai og venter en liten gutt :) Henger mest inne på juni-forumet, men blir gjerne med dere på treff om det er greit :)

Kafé høres kanskje enklest ut :) da kan de som vil spise mat og de som bare vil ha drikke kjøpe det.

Jeg jobber på dagtid og foretrekker helst ettermiddag/kveld alle dager untatt mandag.

Linn.87mamma skrev:
Kan vi ikke bare møtes på kafé da? 
Hvis vi blir mange er jo Tulla Fischer i nordre et koselig sted med masse plass;)
Vi bør kanskje planlegge litt i god, eller?

Kafe er en fin ting det:) Uansett om man bli mange eller få kan vi vel møtes på Tulla Fischer eller hva? Er jo greit om de som vil være med sier i fra, så en ikke blir sittende alene:)

Jeg er med! Hvis tidspunktet passer da, selvfølgelig ;)

Møtes på Tulla Fischer kl 1800 8. Februar da?hvordan høres det ut?:)

Hvis det er mulig, hadde det vært fint å flytta det til klokka 19.00 for min del?
Jobber til 16.00 og har 30 min kjøring til og fra byen, så slipper det å blir kjempe stress:)

Anitata skrev:
Hvis det er mulig, hadde det vært fint å flytta det til klokka 19.00 for min del?
Jobber til 16.00 og har 30 min kjøring til og fra byen, så slipper det å blir kjempe stress:)

Tulla Fischer kl 1900 8. Februar da?:)passer det for noen?:-D

Vet ikke om det passer enda...skal finne det ut i løpet av noen dager...hadde vært gøy å vært med 

Så var det dette med om noen ville møtes? :-) :-)

Passer for meg:)

Da er vi muligens 3 og kanskje 4:)

Back
Topp