Trondheimsfruer

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Finnes det noe idrettslag for slitne, bleikfeite og late husfruer som skylder kondis, men som har et par bøtter konkurranseinstinkt for mye..?

Jeg kjeder meg! Jeg var en gang i tiden en spretten og sprek frøken som hadde talent i idrett. Nå er jeg redusert (i den grad man kan kalle 25kg for mye på kroppen, noen form for reduksjon[8|]) til en slapp og doven sofasliter.

Hva som helst! Bare det er moro, og jeg får bruk for vinnerinstinkt/konkurranseinstinkt[:D]

Jeg flytter til Trondheim så raskt som mulig, og jeg blir i alle fall med! [:D][:D] Fotball, handball - anything! I´m in!

Du kan jo joine et bedriftslag..enten håndball eller håndball.
Jeg synes det er kjempeartig! [:D]

Dytter igjen!
[:)]

Må vel være med i en bedrift for å joine et bedriftslag.. og det er jeg ikke for tiden.

ORIGINAL: Gollemor

Dytter igjen!

Må vel være med i en bedrift for å joine et bedriftslag.. og det er jeg ikke for tiden.

Men det finnes heeelt sikkert andre tilbud også! 5.divisjonshåndball eller noe. [:D]

ORIGINAL: Gollemor

Dytter igjen!

Nei, det må man ikke. [:)]

Jeg er mega dårlig i håndball, men kunne godt tenke meg å starte med litt fotball [:D]

Back
Topp