TRONDHEIMS DAMER!

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Vi på april skal ha et lite treff i tyholt tårnet nå på Torsdag kl 11.00.
Å det hadde jo vært koselig om noen av dere mai jenter hadde tatt dere en tur også hvis dere har mulighet til det![:)]

Om du vil komme, så meld din annkomst i denne tråden[;)] [:D] Link: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18350167
Håper noen av dere har lyst til og møte noen kjempekoselige aprildamer![:)][;)]

Det hadde jo vært kjempekoselig. Jeg aner ikke om  jeg jobber eller ikke ennå, så jeg må bare vente å se[:)]

Hadde vært moro ja [:)] spesielt om flere mai-damer hadde kommet også! Er ikke sikker på om jeg kan ennå jeg...

Jeg kommer gjerne:) Høres koselig ut:)

jeg må se an formen litt. er en god del plaget med kvalme, men om det er en god dag tar jeg gjerne en tur[:)]

Det er bare og komme det, vi kommer til og være dær vi med våre struttende mager![:)] Og er nok ikke vanskelige og finne[8D] hehe...
Hadde vært kjempe kos om dere kommer altså[:)]

Her har mini fått feber og forkjølelse, så lite trolig at jeg kommer meg på treff i morgen [:-] veldig hyggelig at dere tenker på oss i maiklubben iallfall. kanskje neste gang[:)]

Jeg må se an formen, er ikke helt i slag. Men er formen bra kommer jeg gjerne, hadde vært kjempekosli!!! Om jeg ikke er med i mårra så kommer jeg gjerne en annen gang, er jo kjempekjekt å bli kjent med andre som skal ha permisjon samtidig!

Jeg kommer nok ikke. Har veldig lyst, men sliter med høyt bt, og har fått beskjed om å holde sofaen, så da blir det ikke noe på meg denne gang [:(]
Men det kommer da vel andre ganger også? Kanskje etter fødselen, da er det større sjans for at jeg kan [:D]

Jeg fikk desverre ikke til å komme..Er ikke helt i form + at sambo måtte ta med bilen på jobb. Men blir gjerne med en annen gang.

Back
Topp