Trondheim

Ulla1

Andre møte med forumet
Hepp hepp[:D]

Noen fra Trondheim her, som har termin i september??

Jasså, moro[:D] Jeg har termin 6 september! Gleder meg masse. Har du født før?

Nei  har ikke det, så jeg er ganske spent ja [:D] Heldigvis er har jeg god oppfølging fra jordmor i Selbu, ikke så stor pågang her, så jeg får gå så ofte jeg vil... Hva med deg? Noen barn fra før av?  Ser ikke ut som om det er mange fra trondheimsområdet i Septemberklubben, men kjekkere for oss det da, så blir det ikke så trangt på fødestua[:D] Har du vært å sett på det nye Kvinne-Barn senteret? Det virker flott iallefall, bare vært der på ultralyd enda da:)

Nope, ingen barn fra før. Så dette er kjempe spennende[:D]
Jeg flyttet nettopp fra Oslo så jeg har hvert på letings etter en jordmor i Trondheim men det var lettere sagt enn gjort!! Det ser ut til at det ordner seg nå da, de hadde noe tilbud om gratis privat praksisterende på Solsiden[;)] Når er det du har termin da? og fikk du vite på ultralyd hva det ble?

Snakkes[:D]

He he stemmer du hadde 21 september du ja[:D] Har forresten ikke hvert på kvinne/barn senteret men håper jeg får en omvisning før fødselen, sånn jeg får et lite inntrykk om hvordan det er der! Må innrømme at jeg både gleder meg og gruer meg til fødselen.... litt blandete følelser kan enn trygt si!

Nå begynner vi jo å bli endel, snart kan vi jo ha Trondheimstreff[:D]

Hei :) Prøvde å sende en slik PM men jeg vet ikke helt hvordan det funker[:D]

He he, godt å høre[:D] Jeg venter en jente 6 september, sees kanskje på sykehuset da[:D]

Er det første mann du føder?

Karen

Jeg er med iallefall:) Hadde vært koselig med en kafetur eller noe en dag[:D] Nesten enda koseligere når vi ikke er så mange (det er jo ikke kvantiteten det går på men kvaliteten[:D]).

Helt enig:)

Så hyggelig da! Det er alltid greit å snakke med noen som er i samme situasjon som en selv[:D]

Ha en toppers helg!!!

Back
Topp