Trondheim

Bkno4360392

Andre møte med forumet
Hei.
Er det noen her som gjør eller har gjort IVFbehandling på privatklinikk i Trondheim? Hva synes dere? Noen klinikk som anbefales?

Hadde utredning hos Medicus, de virker veldig bra! Eneste er at legen der var virkelig ikke god når han skulle formidle resultatet til oss! Måten han la det fram på knakk mannen min helt! Så måtte vi gått privat i Trondheim så hadde vi valgt spiren! De har jeg hørt kun positive ting om[emoji5]

Spiren har jeg også hørt utelukkende positivt om [emoji4]

Jeg har fått anbefalt (fra folk som jobber med IVF) å holde meg unna medicus. Spiren er visst mye bedre :)

Vi har gått til Medicus i Trondheim. Og jeg kan virkelig ikke annet enn å skryte av de fantastiske menneskene der! (Sjefen selv har jeg hørt er noe spesiell personlighetsmessig, men han møtte vi aldri).
Vi har tatt fly fra Oslo ved hvert forsøk, og det har vært positivt hver eneste gang. Flotte, varme folk, som virkelig har hørt på våre ønsker underveis og har ved hvert negative forsøk ønsket å prøve noe nytt. Fikk også snakket oss til et stort unntak, nemlig å sette inn 2 blastocyster ved siste forsøk. Ekstremt god oppfølging, hele tiden hatt telefonsamtaler med sykepleierne underveis i forsøk om hvordan jeg har det etc.

Vi har gått til Medicus i Trondheim. Og jeg kan virkelig ikke annet enn å skryte av de fantastiske menneskene der! (Sjefen selv har jeg hørt er noe spesiell personlighetsmessig, men han møtte vi aldri).
Vi har tatt fly fra Oslo ved hvert forsøk, og det har vært positivt hver eneste gang. Flotte, varme folk, som virkelig har hørt på våre ønsker underveis og har ved hvert negative forsøk ønsket å prøve noe nytt. Fikk også snakket oss til et stort unntak, nemlig å sette inn 2 blastocyster ved siste forsøk. Ekstremt god oppfølging, hele tiden hatt telefonsamtaler med sykepleierne underveis i forsøk om hvordan jeg har det etc.

Er han sjefen vi møtte på og som ødela hele opplevelsen der! Tror også de er utrolig dyktige, og de damene som jobbs der var utrolig søte[emoji5]

Hei.
Er det noen her som gjør eller har gjort IVFbehandling på privatklinikk i Trondheim? Hva synes dere? Noen klinikk som anbefales?

Jeg har hatt 4 forsøk på Medicus og oppfølgning under graviditet og fjernet polypp der nede hos de. Jeg er veldig fornøyd med alle til og med sjefen selv.

Det er ikke lett å formidle negative beskjeder. Hvordan kan man på en Ok måte formidle at man mest sannsynlig ikke kan få barn? Jeg har dårlig eggkvalitet, mindre enn 10% sannsynlighet for å bli gravid viste det seg etterhvert. Det var bare ikke så lett å vite da vi kjøpte trepakk hos de, da de også mente at vi ville lett bli gravide. Tiden skulle vise seg anderledes. Ble gravid på det 9.

Sjefen er svært profesjonell, veldig skånsom i behandling av deg. Jeg hadde aldri vondt under noen av undersøkelsene, han satt bra anestesi som fungerte under uttak, han tok heller ikke noen ekstreme sjanser under uttak. Han er nøye og grundig under kontrollene, og han gjorde en god jobb ved fjerning av min polypp.

Jeg hadde også all min oppfølgning ved denne klinikken ved forsøk i utlandet. Jeg vurderer ny runde med klinikken i utlandet nå for søskenforsøk og er ikke i tvil om at jeg vil benytte meg av denne klinikken igjen.

Ellers er de svært godt oppdatert på det siste innen infertilitet og villige til å tenke nytt. Jeg har ikke noe annet enn godt å si om alle der. Mye handler om personlig kjemi også.

Så om jeg var deg og du er usikker på klinikk ville jeg hørt litt om suksessrate og tatt deg tid til konsultasjon på begge klinikkene. Kjent litt på magefølelsen og tatt beslutningen basert på det.

Jeg var ikke i tvil da jeg kom dit☺️

Hvorfor er spiren bedre? Hva er grunnen til å holde seg unna Medicus? Ble nysgjerrig på hva de sier..
En av legene på medicus er visst noe spesiell. Jeg har ikke førstehåndsinformasjon her, så jeg kan ikke gå noe mer god for det enn at jeg har bekjentskaper i feltet som anbefalte meg å ikke bruke dem. Som tråden her antyder kan det være sjefen selv som er den litt spesielle personen, men at alle andre de har møtt på er trivelige. Men jeg har aldri møtt noen av dem, bare såvidt mailet litt med dem, så hvis det er aktuelt for dere å prøve dem så ville jeg tatt et møte med dem selv og gjort meg opp en egen mening :)

Jeg har hatt 4 forsøk på Medicus og oppfølgning under graviditet og fjernet polypp der nede hos de. Jeg er veldig fornøyd med alle til og med sjefen selv.

Det er ikke lett å formidle negative beskjeder. Hvordan kan man på en Ok måte formidle at man mest sannsynlig ikke kan få barn? Jeg har dårlig eggkvalitet, mindre enn 10% sannsynlighet for å bli gravid viste det seg etterhvert. Det var bare ikke så lett å vite da vi kjøpte trepakk hos de, da de også mente at vi ville lett bli gravide. Tiden skulle vise seg anderledes. Ble gravid på det 9.

Sjefen er svært profesjonell, veldig skånsom i behandling av deg. Jeg hadde aldri vondt under noen av undersøkelsene, han satt bra anestesi som fungerte under uttak, han tok heller ikke noen ekstreme sjanser under uttak. Han er nøye og grundig under kontrollene, og han gjorde en god jobb ved fjerning av min polypp.

Jeg hadde også all min oppfølgning ved denne klinikken ved forsøk i utlandet. Jeg vurderer ny runde med klinikken i utlandet nå for søskenforsøk og er ikke i tvil om at jeg vil benytte meg av denne klinikken igjen.

Ellers er de svært godt oppdatert på det siste innen infertilitet og villige til å tenke nytt. Jeg har ikke noe annet enn godt å si om alle der. Mye handler om personlig kjemi også.

Så om jeg var deg og du er usikker på klinikk ville jeg hørt litt om suksessrate og tatt deg tid til konsultasjon på begge klinikkene. Kjent litt på magefølelsen og tatt beslutningen basert på det.

Jeg var ikke i tvil da jeg kom dit[emoji5]

Det går fint ann å formidle negative beskjeder med empati hvertfall! Vi kom inn til han, han kikket såvidt på oss! Rota i papirene han hadde liggende! Så sier han til meg «nå skal vi ta en undersøkelse av deg, men det er egentlig ikke nødvendig, for vi vet allerede problemet» så kikker han på mannen min og sier «for i prøven din, der er det dødt for å si det sånn»!![emoji17] han henvender seg til meg igjen og sier «men vi sjekker deg uansett, så har vi gjort det»! Så ikke et ord mer til mannen min! Etter undersøkelsen av meg gir han oss tips om hva mannen kan ta av vitaminer, og ikke mer! Spør ingenting om hvordan det går, selvom mannen sitter der helt kritthvit i ansiktet og med tårer i øynene!

Vi er to damer og har brukt spiren i Trondheim. Ingenting negativt å si om spiren, veldig imøtekommende mennesker som jobber der og er veldig faglig dyktig [emoji5] Vi angrer ikke på at vi valgte spiren hvertfall!

Kan anbefale Medicus på det varmeste! Flotte folk alle sammen, oppriktige, engasjerte, tilgjengelige, varme og proffe! Selv synes jeg sjefen der er super, det selv om han flere ganger ga meg og oss dårlig nytt. Vi fikk anbefalt Medicus fra min gynekolog som mente de (han) var den beste i landet...

Det er også viktig å huske på at i tillegg til å være hyggelige skal de også være dyktige. De skal ha den beste teknologien, de beste folkene på laben, de beste legene mm. Målet er jo tross alt å bli gravid.

Uansett masse lykke til :)

Back
Topp