Trondheim!

Jeg kan også :-) Hvor og når (klokke?) er det tenkt eventuelt?

Den dagen passer fint for meg, plassen også:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gir bare forslag om neste torsdag, se hvor mange som kan :-) Kan jo ta jordbærpikene på torget f.eks?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Bra :-) Jeg kan, å stedet er greit for meg også! Jobber til 15.30, kan tidligst være der 16.30. Når passer det best for dere andre?

Bra :-) Jeg kan, å stedet er greit for meg også! Jobber til 15.30, kan tidligst være der 16.30. Når passer det best for dere andre?
Siden jeg bare går hjemme så passer det når som helst. Så syns dere som har jobb kan bestemme tidspunktet:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Flytter ikke til Trondheim før om 14 dager, men skal på inspeksjon av oppussing i der nye huset vårt den helga og kommer med fly på den torsdagen og er i byen fra kl 1900 om det ikke er for seint da, jeg skjønner jo det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Flytter ikke til Trondheim før om 14 dager, men skal på inspeksjon av oppussing i der nye huset vårt den helga og kommer med fly på den torsdagen og er i byen fra kl 1900 om det ikke er for seint da, jeg skjønner jo det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Passer for meg hele ettermiddag og kveld :-)

19.30 da? Ser Choco Boco nederst i nordre gate har åpent til 23.00 :-) De andre kafeene stenger litt for tidlig

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Passer bra for meg :-)
Håper flere er innom her nå da, og får det med seg :-)

Back
Topp