trondheim, here we come..

barehege

Forumet er livet
Da, er vi på farten til tr.heim atter en gang.. Har time på st.olavs i morgen 8.45, så vi får overnatte på pasienthotellet ettersom vi har så lang vei.. Snuppa har fått av gipsen og er nybada og fin.. hihi..
Tenkte oss en tur innom toys'r'us og kanskje city syd en tur før vi booker inn på hotellet.. Noen andre som skal i nærheten der???

Hege og Leah

Ingen??? [:D] Får bare dra, da.. [;)] Om noen har lyst til å møte oss, kan dere spørre søtnosa om mobilnummeret mitt... [:D]
Ha en fin dag allesammen!!! [:)]

Hallo, ser du er pålogga enda[;)] Vi bor rett ved city syd! Men lillegull sover i senga si nå.. og så har vi lovt å besøke gammel-tanta hans i dag før de reiser på ferie! Dumt!

Dere må kose dere i trheim!! Si fra (litt tidligere[;)]) hvis dere skal ta turen en annen gang!

Nååå, jeg kunne jo møtt deg! Vi bor også like ved city syd, og jeg har allerede vært der i dag. Men den møkka-pc'n her er sååå treig for tida, så jeg har ikke vært så mye her inne. Men ja, si ifra litt før neste gang, så må vi møtes. [:)]

Håper alt gikk strålende!

Ja, litt treg med å si ifra.. er best på impuls.. hehe.. Men vi kosa oss, vi!! Og alt gikk bare bra!! Skal tilbake neste onsdag for å få på SISTE gips da!!! [:D][:D] Tok avstøping til skinner i dag, men tar 2 uker å lage dem.. [:)]

Back
Topp