Trondheim brukere

Begge er bra alternativer ja ;) Blir spennende å se om det er en jente da! Har alltid synes det virker litt skummelt å få jenter (nærmere bestemt tenåringsjenter..), så har "håpt" litt på gutt. Men alle i familien tror jente, så blir moro å se. Selv om det viktigste er selvfølgelig at alt er ok osv, og blir like moro å vite uansett!
Haha det er sant ja, tenåringsjenter blir spennende! Jeg har alltid hatt lyst til å få en jente i alle fall- men om det blir gutt så er jo det også veldig fint <3

Så gøy! Jeg og kom hjem til innkalling i posten :D 27. mai, det er kanskje samme dag som deg? Nesten litt spooky, som om de skulle ha lest forumet :p Haha..
27.mai ja, så gøy! Haha, er litt spooky ja :-P

Jeg har 23.5 :) Tenk så spennende det blir når alle har vært og vi vet kjønn og alt mulig! :D
Hihi ja, kjenner at det begynner å bli mer og mer virkelig! Og gleder meg sånn til å se hvem som ligger der inne :-D

Sniker litt fra September da jeg har termin på slutten der, og så det var mange Trondheimsfolk her :)
31år førstegangsgravid som bor på Risvollan, men går til jordmor på "bygda" hvor jeg kommer fra.
Velkommen inn hit! Du må gjerne slenge deg med på et framtidig treff om du vil. Kan fort bli oktober på deg også sikkert ;)

Plutselig var jeg 100 dager på vei gitt! Men jubler ikke så høyt over brunlig utflod/blod.. Gjør jo ikke annet enn å bekymre meg for tiden, slitsomt :-\

Plutselig var jeg 100 dager på vei gitt! Men jubler ikke så høyt over brunlig utflod/blod.. Gjør jo ikke annet enn å bekymre meg for tiden, slitsomt :-\
Huff da. Skummelt med blod, men er som regel ufarlig når det er brunt. Skjønner likevel at du blir bekymret :/ du får evt ta en ekstra tur til legen om du ikke klarer å slappe av. Kanskje han/hun kan lytte etter hjertelyden for å berolige deg :)

Huff da. Skummelt med blod, men er som regel ufarlig når det er brunt. Skjønner likevel at du blir bekymret :/ du får evt ta en ekstra tur til legen om du ikke klarer å slappe av. Kanskje han/hun kan lytte etter hjertelyden for å berolige deg :)
Har fått lufta meg litt her inne i dag, og det hjalp veldig mye :-) Om det ikke gir seg i løpet sv dagen i morgen, ringer jeg nok helsestasjonen :-)

Slenger meg på her. Bor på Flatåsen med samboer og hund, vi er begge 26. Jeg er student. Var på oul forige fredag for menstermin er 27 september, som jeg viste var for tidlig da jeg hadde veldig lange sykluser. Men fikk vite det var en liten jente <3 Fikk ny oul 11 mai, nettopp fordi det var for tidlig så termin er nok i starten av oktober et sted.

Slenger meg på her. Bor på Flatåsen med samboer og hund, vi er begge 26. Jeg er student. Var på oul forige fredag for menstermin er 27 september, som jeg viste var for tidlig da jeg hadde veldig lange sykluser. Men fikk vite det var en liten jente <3 Fikk ny oul 11 mai, nettopp fordi det var for tidlig så termin er nok i starten av oktober et sted.
Velkommen hit! Koselig at vi blir flere og flere her inne :D

Back
Topp