Trondheim anyone?

Valkyrje

Blir kjent med forumet
Lurer bare på om det er noen bosatte i Trondheim i denne gruppa?
Jeg bor selv i Trondheim, og hadde vært hyggelig å blitt kjent med flere i samme situasjon. :)
Fortell gjerne hvor gammel du er, og om det er første barn, eller nr.2 osv.
Jeg er selv 23 år og dette er vårt første :)

Trondheim her også :) er 25 og vi har heller ingen fra før :) 

Trondheim, 1 sønn fra før, jeg er 29 år

Jeg bor i Trondheim, er 27 år, har en gutt og nå venter vi spent på nr 2. Termin 4 juni

Så koselig! Da må det jo bli treff etter hvert 

Trondheim jeg også. Er 29 år og har en sønn på snart 2 år fra før

Trondheim. Er 25 år :) Venter på vår første! Hadde vært kjempekoselig å få til et treff etter hvert! :)

Hvilken "jormor-region" hører dere til? Jeg hører nå til Sunnland og gleder meg masse til første møte som skal være i Desember! :)
Hadde vært utrolig koselig å fått til treff etter hvert! :)

HildeBeate skrev:
Hvilken "jormor-region" hører dere til? Jeg hører nå til Sunnland og gleder meg masse til første møte som skal være i Desember! :)
Hadde vært utrolig koselig å fått til treff etter hvert! :)

Var på sunnland sist svangerskap jeg, men har ingen aning på hvor jeg tilhører nå. Hvordan finner jeg ut det da? Kanskje jeg må bestille jm time slik at jeg får jm denne gangen også.

Aner ikke.. Sønnen min går på Blussuvoll helsestasjon. Aner ikke om de har noe jordmoropplegg der, jeg. Regner med jeg får vite mer av legen når jeg skal dit i slutten av måneden. Jeg bor på Tyholt (ca).

Det kommer an på hvor du bor hvilken helsestasjon du holder til. Jeg bor i Sjetnemarka, og tilhører Sunnland som ligger på Nidarvoll..:-/Så om du ikke har flyttet siden forrige svangerskap, så tilhører du nok Sunnland nå også. Jeg ringte først til Saupstad, siden det blir ganske nære, men jeg fikk beskjed om at jeg tilhørte Sunnland. Så bare ta en tlf til jordmortjenesten. Trondheim er delt inn i bare 4, noe jeg synes er lite.

HildeBeate skrev:
Det kommer an på hvor du bor hvilken helsestasjon du holder til. Jeg bor i Sjetnemarka, og tilhører Sunnland som ligger på Nidarvoll..:-/Så om du ikke har flyttet siden forrige svangerskap, så tilhører du nok Sunnland nå også. Jeg ringte først til Saupstad, siden det blir ganske nære, men jeg fikk beskjed om at jeg tilhørte Sunnland. Så bare ta en tlf til jordmortjenesten. Trondheim er delt inn i bare 4, noe jeg synes er lite.

Bare FIRE? Det er lite, ja! Jeg tilhørte en annen by tidligere (men fødte på St.Olav). Jeg får gå inn på kommunen sin side å se. Blir neppe en særlig intim og personlig oppfølging fra jordmor sin side, denne gang da skjønner jeg..

~Damen~ skrev:

HildeBeate skrev:

Bare FIRE? Det er lite, ja! Jeg tilhørte en annen by tidligere (men fødte på St.Olav). Jeg får gå inn på kommunen sin side å se. Blir neppe en særlig intim og personlig oppfølging fra jordmor sin side, denne gang da skjønner jeg..

http://www.trondheim.kommune.no/content/1117616361/Jordmodre

Her ser du hvilke helsestasjoner som tilbyr jordmortjeneste :)

Tenker dere å gå kun til jordmor eller en kombinasjon av lege og jordmor? Jeg vil helst gå til jordmor, men må til lege for 1. konsultasjon pga svangerskapsforgiftning sist. Kanskje jeg burde bestille jordmortime nå, selv om det ikke vil bli aktuelt å gå dit før på nyåret?

~Damen~ skrev:

HildeBeate skrev:

Utrolig at det bare er fire plasser hvor de tilbyr jordmor! Regner med at jeg tilhører saupstad eller midtbyen nå. Bor på byåsen. Skal ringe på mandagen allerede for å bestille time. Har hørt at det er vanskelig å få tak i jm når man har termin på sommeren.

Trondheim her og :D Er 23 år og er gravid for første gang :) Hører til Sunnland jeg også!

Hei!

Bor i Trondheim jeg også! Er 34 og har en gutt på 1 år.
Sist gikk jeg til jordmor og lege ca annenhver gang. Fungerte veldig bra! Bestile jordmortime da jeg var ca 2 mnd på vei sist, kommer til å bestille time etter den første legekontrollen. Vet om et par andre som bestilte time en stund etter meg sist gang, de fikk ikke komme til jordmor - det var fullt! Så ikke vent for lenge med å bestille time! Hører også til sunnland.

Trondheim her også. Er 24 år, og første gang jeg er gravid =)

Back
Topp