Trollungen min er blitt så lang

mamma_møø

Glad i forumet
- hun har jo nesten vokst ut av sprinkelsenga si! Vakre lille jenta mi er visst ikke så liten lenger emoticon

(nå har nok jeg en lang jente, men likevel. De vokser så fort!)

De vokser så fort disse små. Vi må ut å kjøpe nytt bilsete nå, han begynner å bli for lang. Sprinkelsenga byttes nok også snart ut. Har dere kjøpt ny seng? :-)

Emma har sovet i vanlig seng siden hun fylte 2 år. Hun har ikke vokst fra sprinkelsengen, men syns det er 10 ganger bedre når hun sover i vanlig seng enn i spirnkelsengen.

Vi har ikke kjøpt ny seng - for hun har ligget så godt og trygt i den, og aldri gjort tegn eller tatt initiativ til å klatre ut av senga. Så sprinkelseng har funka fint. Snakka litt om å kjøpe ny seng til henne i sommer - kanskje vi skal prøve det ut i ferien?

Men jeg har ikke synest det er nødvendig å skifte når hun ikke har klatra ut, men så klart, om den blir for kort for henne må vi jo det.

ser at Emma også begynner å bli gansek så stor for sprinkelsengen sin ja.. men hun får nok ikke nye seng før vi flytter :p så hun får bare krølle seg sammen.. hehe

her  blir det ny seng i bursdag =)

han har enda plass i sprinkelsenga si, så benytter den frem til mini nr 2 kommer spaserende ut i den vide verden =)

Back
Topp