Trollmors barnemote

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Tenkte å bestille en julekjole til frøkna i magen.. Termin 11 desember så kan jo komme både før og etter dette. Men så usikker på hvilken str jeg skal bestille til jul?! For stor kjole er jo veldig lite behagelig til nyfødt baby.. Jeg tenker i utgangspunktet at 50 "kun" vil bli litt kortere hvis den begynner å bli litt liten...?
Noen med erfaring eller tanker?

Gjelder denne kjolen ImageUploadedByBV Forum1441984416.594095.jpg

Sett på den samme selv, nydelig kjole!
Jeg ville tatt 50, så blir den ikke for stor rundt bryste. Kort kjole gjør jo ikke noe :)

Hadde jeg vært deg, hadde jeg funnet kjolen på ebay og bestilt direkte fra en selger der. Og jeg ville nok tatt i str 56, str er ofte små.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg funnet kjolen på ebay og bestilt direkte fra en selger der. Og jeg ville nok tatt i str 56, str er ofte små.

finne den på ebay? De selger egentlig denne bare fra str 62, men kunne lage i 50 eller 56 til meg
Snakket med de på trollmors og de sier at størrelsene er lik norske størrelser.

Hekler de ikke og syr selv da?

Ja var slik jeg også forsto det.. de skrev jo at de kunne LAGE en i 50 til meg og at størrelsene var helt normale norske størrelser... Så skjønte ikke helt dette med ebay?

finne den på ebay? De selger egentlig denne bare fra str 62, men kunne lage i 50 eller 56 til meg
Snakket med de på trollmors og de sier at størrelsene er lik norske størrelser.
De har iallefall pleid å kjøpe fra ebay, stenger ute alle som stiller spørsmål om ebay.

De har iallefall pleid å kjøpe fra ebay, stenger ute alle som stiller spørsmål om ebay.
Hehe ja jeg bestilte ble derifra en gang ! Er 100% sikker på at det var fra ebay nå som jeg har shoppa der selv ( hadde omtrent ikke vært på ebay når jeg bestilte ) grunnen til at jeg er sikker er fordi det var 1 måned!!! Leverings tid og jed har sett samme mønster osv der ! Veldig irriterende da jeg betalte en litt stiv pris jaja gjør det ikke igjenn :P

Denne har jeg sett på selv! Vet ikke hvilke størrelser den kommer i, men den hadde vært nydelig som julekjole til jenta mi.

Back
Topp