Trollheksa?

EdonaBigMama

Forumet er livet
Siden jeg ble gravid, så fikk jeg dårlig hud, sånn skikkelig uren hud.(myten er at hvis det er jente du bærer, så stjeler hun skjønnheten din. det er ikke mye å stjele, men nok til jeg merker forskjell [:'(] ) mannen her sier at det er bare å pelle ut dritten, men hva faen den kommer jo tilbake igjen! jeg renser huden hver dag og spiser ikke usunt.

noen som har gjennomgått dette i svangerskapet og har kuren???

det er forjævlig å ha. jeg som hadde fin hud før jeg ble gravid(finere ihvertfall[8|])
vel, er bare 4 mnd igjen. jeg klarer vel det [8|]

ORIGINAL: Tøsa

bare å la det være... det bare er sånn[;)]
bortsett fra å være renslig, så er det fint lite man kan gjøre med det, og det går jo over da.
hadde uren hud med begge mine jeg og, og følte meg ENDA fælere, men det gikk heldigvis over!

Jepp.. [;)] Kan bare signere. Det er hormonelt, så du blir kke kvitt det uansett hva du gjør.

høyres nesten ut som meg:) får f.eks rundt med eit "horn" på haka for tida, og litt andre diverse røde prikkar;P eg bruker ein ganske tynn foundation over, så det dekker liksom ikkje så veldig godt:S Attpåtil er huda veldig tørr, så eg må vere forsiktig, så det ikkje ser heilt LØK ut når eg tar på meg foundation: ) Vi må berre leve med det:)
Tenk kor fin du kjem til å føle deg ETTERPÅ!;D

Jeg får mest nupper på kinnene. nå har jeg små kviser på haken og panna. jeg kjøpte ny sminke + nye koster igår, så får se om det hjelper bittelitt [:)]

ser på the doctors nå, de sier at du bør smøre deg med ananas i ansiktet hver dag, og vaske av 15 min senere. for det inneholder naturlig antioksidant(bromelin...?) og bekjemper betennelse. dette skal prøves!

Back
Topp