Troller

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Har noen erfaring med Troller vogner? Er de noe bra? Og hvordan kjører de i snøen? Siden dette er siste lurer jeg på om jeg skal gå for en litt billigere vogn som jeg evt kan kaste eller gi bort senere. Hører aldri om Troller, så flott om noen har erfaring de ønsker å dele. Brukte Emmaljunga sist og syns den var god men ikke verdt nesten 10.000kr! Nå er bagdelen borte og jeg er klar for en annen vogn.

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Kjenner en som hadde den for noen år siden, og hun var ikke fornøyd. Husker at hun i hvertfall klaget på at den knirket og bråket, men kan jo være at litt olje kunne løst det problemet. Du kan jo forsøke å google litt og se om du finner noen test av barnevogner der den er med.

Eller kanskje du bare kan kjøpe en ny bagdel til det gamle understellet ditt?

Kjenner en som hadde den for noen år siden, og hun var ikke fornøyd. Husker at hun i hvertfall klaget på at den knirket og bråket, men kan jo være at litt olje kunne løst det problemet. Du kan jo forsøke å google litt og se om du finner noen test av barnevogner der den er med.

Eller kanskje du bare kan kjøpe en ny bagdel til det gamle understellet ditt?
Jeg har undersøkt og kommer ikke over en person som er fornøyd med Troller. Jeg bruker fremdeles sittedelen til datteren min på snart to. Tror ikke hun vil klare å gå i snøen til og fra bhg da det snør mye her vi bor og jeg ikke vet hvordan hjulene på ståbrettet kjører i snø. Lurer på om det blir en SIMO altså.

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Vi har en troller joggevogn .. Den har vi brukt mye.. Er ikke som Emmaljunga, men mer enn god nok til å jogge med.. Og ihvertfall til den prisen

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp