Troller Iglo vinterpose

Bébbe

Elsker forumet
Da har vi bestillt ny vinterpose. Jeg presterte å ødelegge den hjemmelagde og lammeskinnsposen er for kort. Burde sikkert tatt frem symaskina og funnet ut hvordan den virker, men orker ikke. Har aldri sydd før ;-p

Noen som har erfaring med Troller Iglo i emmaljunga city cross? Kanskje vi kan ta ibruk bagen igjen nå visst der er plass til posen *håpe, håpe* :-) Vi bestillte den fra Barnevognhuset Rudo i kveld. Den skal visstnok være den samme posen som Voksi Urban men med litt forskjellige detaljer. Og så var den litt billigere. Vi skulle egentlig kjøpe voksi urban, men siden "alle" har den så valgte vi den som skal være lik :)

Vi har city cross og trollerposen. Passer veldig bra. Men Martin her også begynner å bli lang, så spent på hvor lenge bagen varer...

Og vi er for resten veldig fornøyd med posen;) er de samme som lager vokal sin. Bare setter på ulike merker når de er ferdige

Vokal? Du mente Voksi antar jeg? :)

Jeg vet av noen som har den, de er veldig fornøyde i hvertfall:)
Vi har denne, men ikke brukt den enda. Ullpose fra Lillelille.
300px-lillemultibag.jpg

Ja, sikler litt på en sånn pose:-) Du bør absolutt ta en tur til Trondheim, vært så utrolig godt vær i det siste også :D

Vi har city cross og trollerposen. Passer veldig bra. Men Martin her også begynner å bli lang, så spent på hvor lenge bagen varer...

Så bra! Da får vi sikkertt ta ibruk bagen igjen :-)

Jeg vet av noen som har den, de er veldig fornøyde i hvertfall:)
Vi har denne, men ikke brukt den enda. Ullpose fra Lillelille.
300px-lillemultibag.jpg

Den også så veldig deilig ut :-)

Voksi ja;) hehe

Back
Topp